اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رکاب‌زنی ساری تا حرم رضوی توسط 10 رزمنده مازندرانی

مسئول تیم دوچرخه‌سواری رزمندگان مازندران گفت: 10 رزمنده دوچرخه‌سوار مازندرانی در راستای اجلاسیه کنگره شهدا به نمایندگی از 10 هزار شهید مازندران، مسیر ساری تا حرم امام رضا(ع) را رکاب ‌می‌زنند.

رکاب‌زنی ساری تا حرم رضوی توسط 10 رزمنده مازندرانی

علی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه 10 رزمنده دوچرخه‌سوار مازندرانی با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به نمایندگی از 10 هزار آلاله شهید مازندران مسیر ساری تا مشهد را رکاب خواهند زد، گفت: این کار در راستای اجلاسیه کنگره شهدا، دی ماه امسال انجام می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: 19 اردیبهشت که با سالروز شهادت سردار شهید ناصر بهداشت فرمانده گردان حمزه لشکر ویژه 25 کربلا است برای حرکت‌مان انتخاب شده و با یاد و همراهی همه شهدای مازندران به پابوسی حضرت ثامن‌الحجج می‌رویم.

مسئول تیم دوچرخه‌سواری رزمندگان مازندران به خراسان رضوی اظهار داشت: اعضای این تیم همگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که برای گرامیداشت مقام شامخ شهیدان استان مازندران مسیر بیش از 700 کیلومتری را با دوچرخه طی خواهند کرد.

وی افزود: با تمرینات متناوب و متعدد همه افراد در سطح آمادگی جسمی و روحی بالایی قرار دارند و رکاب‌زنی بیش از 200 کیلومتر در هر روز توسط این رزمندگان پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، در مراسم بدرقه دوچرخه‌سواران رزمنده مازندران به مشهدالرضا مفید اسماعیلی مسئول کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید مازندران و همچنین جلیلیان مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران حضور داشتند و دوچرخه‌سواران با مدد از شهدا و غبارروبی و گل‌افشانی مزارشان، ساری را به سمت مشهد مقدس ترک کردند.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول