اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مراسم ارتحال امام (ره)

دوچرخه‌سواران گیلانی تا مرقد امام (ره) رکاب می‌زنند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: دوچرخه‌سواران گیلانی برای حضور در مراسم ارتحال امام (ره) از رشت تا مرقد مطهر رکاب می‌زنند.

دوچرخه‌سواران گیلانی تا مرقد امام (ره) رکاب می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ایام ارتحال امام (ره) اظهار کرد: تمام مسابقه‌های ورزشی در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) و 15 خرداد در استان تعطیل است.

وی به اعزام کاروان پیاده ورزشکاران گیلانی به مرقد امام (ره) اشاره کرد و افزود: کاروان سواره ورزشکاران گیلانی با همکاری بسیج ورزشکاران انجام می‌شود.

بابایی از اعزام دوندگان گیلانی به مرقد امام (ره) خبر داد و بیان کرد: دوچرخه‌سواران گیلانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) از رشت تا مرقد مطهر رکاب می‌زنند.

این مسئول برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت ارتحال امام (ره) را از جمله برنامه‌های این اداره کل ورزش و جوانان گیلان عنوان کرد و افزود: مراسم ویژه ارتحال امام (ره) در مسجد امام علی (ع) در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود.

*برگزاری همایش شعر «یاد یار» در تالش

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور بر فعالیت مطبوعات محلی در برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت 15 خرداد تاکید کرد و گفت: نمایشگاه کتاب در ایام مذکور در گیلان برگزار می‌شود.

محمد حسن‌پور برگزاری محفل انس با قرآن و نمایشگاه عکس ارتحال امام (ره) در صومعه‌سرا را از جمله برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواند و بیان کرد: همایش شعر "یاد یار" همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) در تالش برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ویژه‌ برنامه‌های سالگرد ارتحال آیت‌الله احسانبخش، سالگرد ارتحال امام (ره) و گرامیداشت 15 خرداد از 13 خرداد ماه سال جاری با دعوت از سخنرانان کشوری در گیلان برگزار می‌شود.

اعزام کاروان 500 نفری کاروان پیاده در سوم خرداد ماه سال جاری از رشت و 21 هزار نفر کاروان سواره به مرقد امام (ره) از جمله برنامه‌های ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول