اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان خبر داد

دوچرخه‌سوار کوهستانی همدان در مسیر چشم بادامی‌ها/ رکابزنی از چین تا ماچین

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیای کوهستان با دوچرخه‌سوار همدانی راهی چین می‌شود.

دوچرخه‌سوار کوهستانی همدان در مسیر چشم بادامی‌ها/ رکابزنی از چین تا ماچین

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضور دوچرخه‌سوار همدانی در مسابقات قهرمانی آسیایی چین اظهار داشت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2013 در رشته کوهستان و در مواد دانهیل و کراس کانتری از 21 اردیبهشت به مدت دو روز در شهر چینگ‌دوی چین برگزار می‌شود.

وی افزود: امین‌الله نارویی از همدان در ماده کراس کانتری جوانان، پرویز مردانی و فراز شکری در کراس‌کانتری بزرگسالان و حسین زنجانیان، طاها قابلی، امین تاکندی و امین نجفی ترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران را در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با بیان این‌که دوچرخه‌سواران همدان در اردوهای تیم ملی نقش مثبتی دارند، بیان کرد: در سال گذشته مریم قیاسوند، ماندانا دهقان و انسیه بیاتی سه بانوی همدانی بودند که به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری برای آماده‌سازی مسابقات هندوستان دعوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته بهنام آرین دوچرخه‌سوار آینده‌دار همدانی به اردوی آمادگی المپیک دعوت شد که این‌ها همه بخشی از درخشش دوچرخه‌سواران همدانی در اردوهای تیم ملی ایران بوده است.

شمسی‌پور با اشاره به حضور 20 ساله خود در رأس دوچرخه‌سواری استان همدان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: طی چندین سال گذشته دوچرخه‌سواری همدان در رتبه‌بندی فدراسیون دوچرخه‌سواری عملکرد بسیار مناسبی را کسب کرده به طوری که در سال 89 در رتبه سوم قرار گرفت.

وی تأکید کرد: این هیئت در سال 90 گامی جلوتر برداشت و به رتبه دوم صعود کرد، با معرفی هیئت‌های برتر از سوی کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری در سال 91 هیئت دوچرخه‌سواری همدان موفقیت خود را تکرار کرد و در جایگاه دوم باقی ماند تا بار دیگر شایستگی‌های این استان تکرار شود.

شمسی‌پور گفت: دوچرخه‌سواران همدانی در تمام مسابقات اعم از لیگ‌های دسته اول، لیگ برتر، مسابقات قهرمانی کشور حضور فعال داشته‌اند و مشکلات مالی تأثیری در اعزام آنان به مسابقات نداشته است.

شمسی‌پور درباره امکانات این رشته در همدان گفت: لوازم بدنسازی مناسب برای دوچرخه‌سواران خریداری شده که ارزش فعلی آنها به بیش از 40 میلیون تومان می‌رسد.

وی با بیان این‌که برای تمام شهرستان‌ها غلطک خریداری شده، افزود: برای دوچرخه‌سواران مستعد و ملی‌پوش غلطک تهیه شده و برای خرید دوچرخه‌ حرفه‌ای نیز کمک مالی کرده‌ایم.

انتهای پیام/89018/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول