اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

آژانس معلولان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه اکثر معلولان ما در ایاب و ذهاب خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند برای رفاه حال آنان آژانس ویژه معلولان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

آژانس معلولان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان در جلسه شورای اشتغال استان با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز میلاد اولین امام شیعیان حضرت علی‌(ع) و روز مددکار اظهار داشت: مولای متقیان نخستین مددکار عالم است که در دستگیری از محرومان و نیازمندان همیشه پیشگام بوده است.

وی با یادآوری اینکه از طرف بهزیستی تسهیلاتی برای خرید 10 دستگاه خودروی ون، سمند و نیسان برای مددجویان و معلولان ساکن در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: سازمان بهزیستی در این رابطه 2 میلیون تومان بلاعوض، 6 میلیون تومان به عنوان آورده شخص و مابقی به صورت تسهیلات در نظر گرفته است تا در حمایت از مددجویان روستایی این خودروها خریداری شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی یادآور شد: تاکنون از روستاها درخواست برای خرید این خودروها و بهره‌گیری از تسهیلات ابلاغ شده را نداشتیم و انتظار داریم شورای اشتغال استان با بررسی درخواست‌های واصل شده از مددجویان شهری موافقت کند تا حداقل برای 10 نفر از این طریق فرصت شغلی به وجود آید.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: ما آمادگی داریم تا این تسهیلات ویژه را برای مددجویان و معلولان پرداخت کنیم به گونه‌ای که حتی مسئولان امر متعهد شدند که خودروهای خریداری شده را می‌توانند مناسب‌سازی کنند.

احمدیان از تلاش عده‌ای از مددجویان و معلولان برای راه‌اندازی آژانس ویژه ایاب و ذهاب معلولان در اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اکثر معلولان ما در ایاب و ذهاب خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند انتظار داریم در این زمینه با اقدامات مناسب فرصت شغلی شایسته نیز فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل ضرورت تشکیل جلسه برای بررسی بهتر این موضوع را خواستار شد و از دستگاه‌های مرتبط خواست به سرعت در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام داده و اقدام اساسی را برای اعطای تسهیلات مورد نظر حداقل برای ایجاد فرصت اشتغال 10 معلول یا مددجو فراهم آورند.

انتهای پیام/62001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول