اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ششمین سال متوالی

خراسان‌رضوی در ارزیابی عملکرد فدراسیون جانبازان و معلولان دوم شد

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی از قرار گرفتن این هیئت برای ششمین سال متوالی در جایگاه دوم برترین هیئت‌های ورزشی در ارزیابی عملکرد از سوی فدراسیون خبر داد.

خراسان‌رضوی در ارزیابی عملکرد فدراسیون جانبازان و معلولان دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هادی رضایی اظهار کرد: با تلاش فراوان و یکدلی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان جانباز و معلول خراسان‌رضوی، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان با کسب 708 امتیاز و با حدود 10 درصد افزایش فعالیت ها نسبت به سال 90 در ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی که توسط فدراسیون کشور انجام شد پس از تهران، در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: با فعالیت‌های خوبی که در بخش بانوان در سال گذشته انجام شد هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی در این بخش نیز با کسب امتیاز 203 بالاتر از تهران به مقام نخست کشور دست یافت.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی با اشاره به کسب 144 امتیاز این هیئت در بخش مدیریت، تصریح کرد: فعالیت‌های فوق‌العاده‌ای در سال 91 در بخش آموزش، امور فرهنگی، روابط عمومی در سطح استان انجام شد که این موارد در کسب امتیازات موثر بوده است.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول