اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری لرستان:

تمام دستگاه‌های لرستان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند

مدیرکل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند، تا انتخابات پر شور برگزار شود، گفت: مردم در انتخابات‌های گوناگون در کمال آرامش و امنیت در پای صندوق‌های رای حاضر شده و هر بار حماسه‌ای خلق کردند.

تمام دستگاه‌های لرستان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، جعفر بدری در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی که در محل فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید تلاش و همکاری کنند، تا انتخابات پر شور و گسترده‌تر برگزار شود، گفت: 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و مردم در انتخابات‌های گوناگون در کمال آرامش و امنیت در پای صندوق‌های رای حاضر شده و هر بار حماسه‌ای را خلق کردند.

وی بیان کرد: در طول این چند سال انتخابات مختلفی برگزار شده است و برای برگزاری این انتخابات طوری برنامه‌ریزی شده که امکان هیچ‌گونه تقلب و خلافی در آن صورت نگرفته است.

بدری اضافه کرد: کاندیداها باید برنامه‌هایی را که در نظر دارند، هنگام تبلیغات بیان کرده و همه باید مطیع قانون باشند و به قانون احترام بگذارند، تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

وی اظهار داشت: کاندیداها نباید برای تبلیغات خود از امکانات دولتی استفاده کنند، چرا که این کار جرم محسوب می‌شود و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل دادگستری لرستان تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات در استان لرستان یک الگو طراحی شده که این الگوی موفق به سایر استان‌ها نیز ارائه شده است.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: برگزارکنندگان انتخابات باید قانون را در نظر داشته باشند و با رعایت قانون و مقررات هیچ مشکلی و اتفاقی پیش نمی‌آید.

مهدی پازوکی اضافه کرد: اگر بخواهیم که انتخابات پر شور و با حضور گسترده مردم برگزار شود، باید قانون رعایت شود.

وی اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات، کشور وارد یک فضای دیگر می‌شود و دشمنان تلاش می‌کنند، تا در برگزاری این انتخابات مشکلاتی را به وجود آورند و ضربه‌ای به نظام بزنند که اتحاد و همدلی ملت ایران و رعایت قانون سبب می‌شود که برنامه‌ها و توطئه‌های آنان از بین برود.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول