اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 156

ولی‎نژاد: مداحان امروز هادیان سیاسی مردم در جامعه اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مداحان امروز می‎توانند با ایجاد شور انتخاباتی و بصیرت‌افزایی در انتخاب صحیح و آگاهانه در ایجاد یک حماسه سیاسی عظیم نقش بسزایی را ایفا کنند و به نوعی هادیان سیاسی مردم در جامعه اسلامی هستند.

ولی‎نژاد: مداحان امروز هادیان سیاسی مردم در جامعه اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد در جمع مداحان استان گلستان اظهار داشت: حماسه 9دی و 22 بهمن را همه اقشار مردم با هم رقم زدند و به امید خداوند رحمان 24 خرداد نیز با دستان همین مردم همیشه در صحنه، «حماسه سیاسی» بی‌نظیری رقم خواهد خورد و باعث شادی امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و شکست خوردن دشمنان در راه رسیدن به اهداف شوم و کینه‌توزانه آنها می‎شود.

وی ادامه داد: دشمنان امروز همانند همیشه و حتی بیشتر و شدیدتر نسبت به گذشته به دنبال وارد کردن خدشه و آسیب به نظام و انقلاب هستند.

استفاده از ذکر زندگی ائمه اطهار مردم را در شناخت راه درست کمک کنند

ولی‌نژاد افزود: آنها همانند انتخابات‎های گذشته به دنبال آن هستند که با از بین بردن روحیه امید در مردم و به حاشیه بردن ابعاد مختلف انتخابات این واقعه ارزشمند و نمونه بارز مردم‌سالاری در نظام اسلامی را زیر سئوال برده و به آن آسیب بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تأثیرگذاری مدح یک مداح در جامعه خاطرنشان کرد: وظیفه مداحان، شاعران آئینی و سخنرانان در این برهه از زمان این است که با زبان و ادبیات ساده اما پرمعنا و استفاده از احادیث و ذکر زندگی ائمه اطهار به عنوان الگوهای جامعه اسلامی مردم را در شناخت راه درست از نادرست همراهی و کمک کنند.

وی ابراز داشت: امروز تک‌تک اقشار جامعه و به خصوص مداحان می‎توانند با ایجاد شور انتخاباتی و بصیرت‌افزایی در انتخاب صحیح و آگاهانه در ایجاد یک «حماسه سیاسی» عظیم نقش بسزایی را ایفا کنند.

مداحان در جامعه به عنوان الگو هستند و رفتار آنها تحت نظر مردم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: درست زندگی کردن و به‌دست آوردن خوشنامی در دنیای امروز بسیار سخت است، چراکه خوشنامی را باید با اعمال درست به دست آورد.

وی اضافه کرد: دروغ نگفتن، تهمت نزدن و پرهیز ارز از لذت‎های دنیوی و پرداختن به سختی‎ها برای به دست آوردن آخرت بسیار دشوار است، اما بوده‎اند انسان‎هایی که 30 سال زندگی کرده‎اند، اما با تحمل سختی‎ها و کمک کردن به دیگران به اندازه 300 سال زندگی کرده‎اند و خوشنامی کسب کرده‎اند.

ولی‎نژاد بیان کرد: مداحان ما امروز به دلیل آنکه در جایگاهی قرار دارند که تمام رفتار و حرکت و منش زندگی آنها در نظر مردم یک الگو است، باید به صورتی رفتار کنند که یک جوان حتی با توجه کردن به منش زندگی آنها یک راه درست را برای خود انتخاب کند.

وی افزود: خوشبختانه مداحان استان گلستان آنچه را که از زبان بزرگان دین و پیشکسوتان به آنها منتقل شده به نحو احسن اجرا می‎کنند و این جای خوشحالی و افتخار دارد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول