اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

به دنبال پالایش عزاداری‎ها هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: به دنبال پالایش عزاداری‎ها هستیم چراکه عزاداری‎هایی که انجام می‎دهیم باید عاری از خرافات باشد.

به دنبال پالایش عزاداری‎ها هستیم

حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه هیئت‌ها و دسته‎های عزاداری دیشب تا آخر وقت مشغول عزاداری بودند و امروز نیز شاهد حضور پرجمعیت مردم گرگان هستیم این امر نشان می‎دهد که مردم ما پیام عاشورا و قیام امام حسین(ع) را دریافته‎اند.

وی با بیان اینکه در این همایش برخی از خواسته‎های ما محقق شد، تصریح کرد: ما می‎خواستیم دسته‎های عزاداری زیر یک علم و پرچم و در یک روز تجمع کنند که حاکی از وحدت و همدلی باشد که این امر محقق شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: به دلیل تقارن عاشورا با روز بسیج خواستیم به نوعی پیوند عمیق بسیج با عاشورا را نشان دهیم و بگوییم که هیئتی‎های ما بسیجی‎اند و بسیجی‎های ما هیئتی هستند.

ولی‎نژاد تصریح کرد: معمولاً این اجتماعات عظیم همواره برکات و آثار فراوانی دارد و به قولی آبروی شهر، استان، منطقه و کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: ما به دنبال پالایش عزاداری‎ها هستیم یعنی اینکه عزاداری‎هایی که انجام می‎دهیم باید عاری از خرافات، پیرایه‎ها و حواشی کاذب باشد، این اجتماع عظیم به ما کمک می‎کند که در راستای زدودن این غبار از چهره مراسم‌ها موفق‎تر باشیم.

ولی‎نژاد گفت: درس بعدی که ما از این مراسم گرفتیم این است که انقلاب ما با عزاداری عجین شده و نمی‎توان موضوع عاشورا و قیام امام حسین(ع) را جدا از انقلاب دانست لذا با توجه به این ارتباط انقلابیون، مساجد، هیئت‎ها و بسیجیان خواستیم نشان دهیم که همه اینها یاران مقام معظم رهبری هستند و زیر یک پرچم برای جانفشانی در راه انقلاب متحد و یکپارچه‌اند.

*جبهه حق فلسطین و جبهه باطل اسرائیل است

ولی‎نژاد در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به غزه و پیام مردم گرگان به این حملات بی‎رحمانه گفت: ما از امام حسین(ع) آموختیم که هر جایی بین حق و باطل نزاعی روی داد، با ظالم مخالفت کرده و از مظلوم حمایت کنیم.

وی پیام مردم گرگان به رژیم صهیونیستی را این طور بیان کرد که اگر شرایط اقتضا کند مردم گرگان از هیچ کمکی به مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/2307/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول