اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد

بازسازی و افتتاح استخر خلیج فارس آبادان تا 10 روز آینده

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: استخر خلیج فارس آبادان پس از ایجاد تغییرات و مرمت موتورخانه، تا 10 روز آینده آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

بازسازی و افتتاح استخر خلیج فارس آبادان تا 10 روز آینده

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از بازسازی اصولی موتور خانه استخر خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: در فضای داخلی این استخر نیز تغییراتی را ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از رئیس هیئت شنا به خاطر زحماتی که در این راستا کشیده است، مسابقات شنا درون شهرستان آبادان را نیز برای اولین بار در دستور کار خود قرار دادیم.

*حوضچه نیم‌متری؛ آماده برای کودکان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: حوضچه نیم‌متری استخر خلیج فارس نیز آماده استفاده کودکان است و این استخر از این پس محل خوبی برای تمرینات تیم‌های آبادانی خواهد بود.

خنفری اضافه کرد: موتورخانه این استخر مجهز به دستگاه کلرزنی مدرن شده است و سلیس‌های جدید وارد پمپاژهای موتورخانه استخر خلیج فارس برای تصفیه بهینه آب شد.

وی در خصوص وضعیت شنای آبادان خاطرنشان کرد: شناگران بسیار خوبی در آبادان هستند که هم‌اکنون نیز توان بالایی دارند و به شما قول خواهم داد که با تمرینات بیشتر در شش ماه آینده قهرمانان زیادی از آبادان به کشور معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/72013/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول