اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی کرمانشاه:

ورزش کبدی در شهرستان‌های کرمانشاه فعال می‌شود

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه گفت: ورزش کبدی تنها در شهرستان کنگاور فعال است و ما به دنبال راه‌اندازی آن در شهرستان‌های قصرشیرین، سنقرو کلیایی و جوانرود در سال‌جاری خواهیم بود.

ورزش کبدی در شهرستان‌های کرمانشاه فعال می‌شود

مراد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، افزود: ورزش کبدی تنها در شهرستان کنگاور فعال است و ما به دنبال راه‌اندازی آن در شهرستان‌های قصرشیرین، سنقرو کلیایی و جوانرود در سال‌جاری خواهیم بود.

وی اعلام کرد: مسابقات لیگ دسته یک آقایان در سال گذشته برگزار شد و مسابقات لیگ برتر کشوری با اعزام ورزشکاران کرمانشاهی در سال‌جاری برگزار می‌شود و در بخش بانوان عناوین و مقامات چشم‌گیری در این رشته ورزشی به دست آمده است.

کرمی با تاکید بر اینکه از سال گذشته ورزش کبدی استان کرمانشاه در چهار رده موفق به کسب عناوین برتر در مسابقات قهرمانی آسیایی و جهانی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر سه سالن ورزشی در کرمانشاه به این ورزش اختصاص یافته است.

به گفته رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه، مجموعه ورزشی امام سجاد(ع)، مجموعه ورزشی کوثر و سالن هندبال و هاکی کرمانشاه از جمله سالن‌های اختصاص یافته به این ورزش است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ورزش کبدی در کشورهای پاکستان، ایران و هندوستان فعال است و از هندوستان نشأت گرفته و قوانین آن توسط همین کشور پایه‌گذاری شده است و در ایران در شهرهای گلستان، سیستان ‌و بلوچستان و کرمانشاه مورد استقبال بیش‌تری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول