اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مجمع هیئت‌های ورزشی مازندران؛ شاید وقتی دیگر

کاندیدای هیئت‌های ورزشی مازندران در برگزاری مجمع انتخابات از سوی فدراسیون و دستگاه ورزش استان در بی‌تکلیفی و سرگردانی به سر می‌برند.

مجمع هیئت‌های ورزشی مازندران؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، در چند ماه گذشته قرار بود چندین مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی مازندران برای انتخاب رئیس جدید هیئت مربوطه برگزار شود که هر یک از این مجمع‌ها بنا به دلایلی برگزار نشد.

در حال حاضر مجمع هیئت‌های ورزشی تکواندو، رزمی، اتومبیلرانی و موتورسواری، کبدی، بسکتبال، جودو، ورزش‌های سه گانه، قایقرانی، کشتی زورخانه‌ای، کوهنوردی و.... که قرار بود در سال گذشته برگزار شود و در چندین نوبت تاخیر افتاد، کاندیدای این هیئت‌ها به خاطر برگزار نشدن مجمع در بی‌تکلیفی و سرگردانی به سر می‌برند.

بر اساس برنامه و اعلام رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار بود مجمع عمومی انتخابات ورزش‌های رزمی استان فردا سه شنبه 31 اردیبهشت در ساری برگزار شود که یک روز مانده به برگزاری مجمع از سوی فدراسیون عقب افتاد.

در حال حاضر مسئولان ورزش و جوانان استان برای اینکه از حاشیه دور باشند و خودشان را مقصر قلمداد نکنند با معرفی یک سرپرست برای هیئت یک بهانه دارند که مجمع انتخابات بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

مجمع انتخابات ورزش‌های رزمی مازندران که دو کاندیدا به نام‌های حسن چمنی و علیرضا قلی‌زاده داشت نیز با ارسال فکس از سوی فدراسیون اعلام شد این مجمع برای چندین بار به تاخیر افتاد.

این اتفاق تاخیری مجمع فقط برای هیئت ورزش‌های رزمی مازندران محسوب نمی‌شود بلکه چندین هیئت‌های ورزشی استان همچون تکواندو، جودو، کوهنوردی و ... همین مشکل را دارند و کاندیدای این هیئت‌ها نیز در بی‌تکلیفی هستند.

مجمع انتخاباتی تکواندو نیز همین مشکل را دارد، پس از اینکه یکی از کاندیدا بنا به دلایلی رد صلاحیت شد بر اساس قانون باید مجمع انتخابات با تنها کاندیدا تایید شده برگزار می‌شد ولی فدراسیون و دستگاه ورزش و جوانان استان این کار را انجام ندادند و با فراخوان دوباره و همچنین ثبت‌نام فرد رد صلاحیت و افرادی دیگر برای ریاست در حق تنها فرد تایید شده به نوعی ظلم شد.

این مشکل در همین جا ختم نمی‌شود و سئوالی که در ذهن هر کسی می‌افتاد این است که چرا مسئولان ورزش و جوانان استان در سال گذشته بیش از 10 مجمع انتخابات را برگزار نکردند و به تاخیر انداختند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول