اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع در سبزوار

سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید نصرالله‌زاده اظهار کرد: در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر ورزشکاران هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان سبزوار در اول خرداد ماه با برگزاری مراسم ویژه باستانی در باشگاه ذوالفقار، این ایام را گرامی می‌دارند.

وی افزود: یک دوره مسابقه کبدی ویژه بانوان نیز به همین مناسبت با حضور تیم‌های کبدی سبزوار در این روز در سالن شهید حقانی این شهر برگزار می‌شود.

نصرالله‌زاده ادامه داد: مراسم افتتاحیه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های شهرستان سبزوار همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه در ورزشگاه شهید حقانی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری رقابت‌های موی تای و دفاع شخصی بانوان در سوم خرداد ماه در سالن شهید حقانی سبزوار خبر داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار یادآور شد: همه ساله در سالروز آزادسازی خرمشهر یک دوره رقابت قوی‌ترین مردان با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های اطراف سبزوار در روستای قز برگزار می‌شود.

نصرالله‌زاده با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در ارتفاعات سنگ سفید، افزود: تکواندوکاران سبزواری نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در یک برنامه کوهنوردی به کوه‌های منطقه زیارتی شملق شهرستان صعود می‌کنند.

وی به برگزاری یک دوره مسابقات بدمینتون در سوم خرداد ماه در سالن شهید مشکانی اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتسال لیگ دسته یک و دو شهرستان نیز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول