اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستور أکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان

همه دستگاه‌ها ظرفیت خالی خود را به اوقات فراغت جوانان اختصاص دهند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌ها در استان باید ظرفیت‌های خالی خود را برای امر اوقات فراغت جوانان اختصاص دهند.

همه دستگاه‌ها ظرفیت خالی خود را به اوقات فراغت جوانان اختصاص دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست ساماندهی امکانات ورزشی و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا و به ریاست سید حسین صابری استاندار در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به اینکه در تمامی دوره‌ها محدودیت‌هایی وجود داشت و خواسته‌ها نامحدود و امکانات محدود هستند از این رو هنر واقعی این است که تعادل میان خواسته‌های نامحدود و امکانات محدود برقرار شود و هدف اصلی به دست آوردن فرصت‌ها همراه با بازدهی است.

سید حسین صابری در ادامه درصد قشر جوان در کشور را حدود 40 درصد عنوان کرد و گفت: از محورهایی که می‌تواند اوقات فراغت جوانان را پر کند استفاده از ظرفیت‌های ورزشی است که توجه به این امر نیازمند همت و همراهی همه مسئولان است.

وی رسیدگی و پر کردن اوقات فراغت جوانان به‌ویژه در تابستان را از وظایف همه مسئولان دانست و گفت: باید از این فرصت استفاده شود و همه وظیفه خود در قبال جوانان را انجام دهیم.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری جلسه را مشخص شدن و برآورد امکانات رفاهی برای جوانان عنوان کرد و گفت: مشخص شدن امکانات می‌تواند در پر کردن اوقات فراغت جوانان مؤثر واقع شود که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای جوانان رقم زد.

صابری در ادامه مسئولیت کار را بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان دانست و ادامه داد: دستگاه‌ها باید ظرف یک هفته آینده فرصت‌های خالی و دست نخورده خود در جهت توزیع منطقی و معقول اوقات فراغت جوانان را به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: به منظور ساماندهی هر چه بهتر اماکن ورزشی و تفریحی در اوقات فراغت جوانان مجموعه‌ای متشکل از سپاه، هلال‌احمر، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شرکت بهره‌برداری و نیروی انتظامی اماکن بلااستفاده و فرصت‌های خالی را در اختیار اوقات فراغت جوانان قرار دهند.

صابری ضمن تأکید مجدد در راستای اجرایی شدن مصوبات این نشست گفت: در سطح شهرستان‌ها، دارندگان فضاهای ورزشی مشخص شود که باید با هماهنگی فرمانداران باشد و اعضایی متشکل از اداره ورزش و جوانان، سپاه و فرمانداران فرصت‌ها را مشخص کرده تا بهره‌وری لازم در جهت ایجاد اوقات فراغت سالم جوانان از آن‌ها صورت پذیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر ادعای اجرای عدالت را داریم باید جوانان را فراموش نکنیم، خاطرنشان کرد: در بحث اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت‌ها تنها منحصر به مرکز استان نباشد از این رو شهرستان‌ها هم نیازمند توجه هرچه بیشتر بوده و این مهم نباید فراموش شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول