اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

شناسایی تشکل‌های فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از شناسایی تشکل‌های فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی جوانان با هدف اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سال‌جاری خبر داد.

شناسایی تشکل‌های فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی جوانان

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: جوانان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه انسانی فعال در جامعه همواره به‌عنوان مهم‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی مد نظر قرار گرفته‌اند، چراکه حرکت و نشاط یک جامعه را قشر جوان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانی دورانی است که در آن انسان می‌تواند به اوج شکوفایی خود دست پیدا کند، گفت: دوران نوجوانی و جوانی، دوران حساس و سرنوشت ساز و تعیین کننده شخصیت فرد است.

خبازی مسئولیت پذیری را از ویژگی‌های بارز جوانان برشمرد و گفت: تجربه نشان داده است جوانان برای حفظ استقلال خود در زندگی و نشان دادن موقعیت و جایگاه رفیع خود در خانواده و جامعه در پی پذیرش مسئولیت‌های گوناگون در این ایام می‌باشند تا از این طریق قابلیت‌های خود را نشان داده و از طرفی خود را در رسیدن به استقلال واقعی، کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از شناسایی تشکل‌های فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی جوانان با هدف اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سال‌جاری خبر داد و گفت: اهمیت و ارزش مشارکت اعضای مختلف یک جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا سازوکاری برای مشارکت آحاد مردم در اداره جامعه لحاظ شود.

خبازی با اشاره به کارکرد سمن‌ها، گفت: سمن‌ها از طریق اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی، جلب مشارکت مردمی، جذب سرمایه‌ها و منابع کوچک مردمی، ایجاد، گسترش و تقویت هماهنگی بین دولت و مردم، گسترش نظارت عمومی و ارزیابی فعالیت‌ها از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول