اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

کاهش آسیب جوانان جز با همراهی آنها امکان‌پذیر نیست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: کاهش آسیب‌های قشر جوان جز با همراهی خود آنها و خانواده‌هایشان امکان‌پذیر نیست.

کاهش آسیب جوانان جز با همراهی آنها امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اردبیل اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه قشر جوان چه آقایان و چه بانوان بحث کارآفرینی و اشتغال است که گاه سلامت روحی و روانی خانواده‌ها را نیز به هم ریخته است.

وی تصریح کرد: در توجه به قشر جوان و کاهش آسیب‌ها در مناطق محروم، عشایری و همچنین مرزی نیاز به حمایت‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش و آگاه‌سازی داریم تا بتوانیم با یک حرکت عظیم با برطرف کردن نارسایی‌ها جوانان و نوجوانان را ترغیب و تشویق به حضور گسترده در تحولات مختلف کنیم.

جعفری اصل در ادامه خاطرنشان کرد: ما با اولویت و همراهی خانواده‌ها و خود پدرها و مادرها می‌توانیم مشکلات و نارسایی‌ها را از جوانان و نوجوانان برطرف کرده و آنها را در یک مأموریت عظیم به ساختن ایران اسلامی همراه با عزت و شکوه سوق دهیم.

این مسئول، ترویج امر ازدواج برای جوانان را نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های مهم و حیاتی در ایجاد فرصت‌های اشتغال، تأمین مسکن و سرپناه مناسب اعلام کرد و ادامه داد: اگر تنها روی این موضوع هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دهیم، در یک باجه زمانی چند ساله می‌توانیم از عرصه حضور جوانان آسیب‌های مختلف را بزدائیم.

وی، ضرورت واگذاری بخشی از امور و حمایت‌ها از جوانان به سازمان‌ها و نهادهای مردمی را ضروریتی انکارناپذیر توصیف کرد و یادآور شد: دفتر امور زنان در قالب طرح تحرک سعی می‌کند در قالب مطالعات میدانی، تحقیقی و پژوهشی آسیب‌های مرتبط با زنان و بسترهای ارتقای سلامت جسمی آنها را فراهم کند تا خانواده‌ها درگیر مشکلات و نارسایی‌های متعدد در این بخش نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ما باید در ازدواج آسان، پایدار و تحکیم و تقویت نظام خانواده با قدرت و توانی مضاعف مشارکت کنیم تا در سایه همین کمک‌ها و همراهی‌ها آسیب‌ها به حداقل رسیده و ارتقای شاخص‌های سلامت واقعی را در جامعه شاهد و ناظر باشیم.

جعفری اصل، زنان و بانوان را از شاخص‌ترین قشر در ایجاد خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در عرصه پر کردن اوقات فراغت توصیف کرد و افزود: نباید در این زمینه تنها نگاهمان متمرکز به غنی‌سازی اوقات فراغت پسران و یا گروه سنی خاص باشد؛ بلکه بسیاری از دختران ما که در معرض آسیب هستند با حضور در این کلاس‌ها می‌توانند خود را از بسیاری مشکلات و تنگناهای روحی و روانی نجات داده و بستر یک تحول واقعی را فراهم آورند.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول