اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد

استقرار 26 تیم امداد و نجات هلال احمر هرمزگان در بشاگرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: به دنبال وقوع زمین‌ لرزه‌های پی در پی در شرق هرمزگان، 26 تیم عملیاتی امداد و نجات راهی بشاگرد شدند.

استقرار 26 تیم امداد و نجات هلال احمر هرمزگان در بشاگرد

علی اعمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: به دنبال وقوع زمین لرزه‌های متعدد در بشاگرد تا به امروز 26 تیم عملیاتی امداد و نجات شامل 226 امدادگر و پرسنل همراه با ست کامل انفرادی، چهار دستگاه آمبولانس، 9دستگاه خودرو امدادی سبک به این منطقه اعزام شده است.

وی افزود: همچنین اقلام امدادی شامل 5 هزار و 250 بطری آب معدنی، 2 هزار و 899 تخته چادر، 2 هزار و 800 تخته پتو، یک هزار و 100 تخته موکت، 4 هزار قرص نان، یک هزار و 500 کیلو گرم برنج، کنسرو جات و یک‌هزار کیلوگرم قند به منطقه زلزله زده بشاگرد ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ادامه داد: در راستای کمک رسانی به مردم زلزله زده بشاگرد از استان‌های معین شامل کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و فارس تاکنون 128 پرسنل و امدادگر، چهار آمبولانس، 14 وانت کمک‌دار، سه بالگرد و سه تیم آنست (آمادگی و نگهداری سگ‌های جستجو و نجات) به منطقه اعزام شده است.

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای طی ساعت 6:38 دقیقه روز شنبه، حدود 50  زمین‌لرزه بزرگ و کوچک دیگر نیز تاکنون شهرستان بشاگرد و به ویژه شهر گوهران و روستاهای اطراف را لرزانده است.

آخرین زمین‌لرزه‌ها در این شهر طبق اعلام سایت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با بزرگی 4.6 و 3.7 ریشتر مربوط به ساعت 8:53 و 9:23 دقیقه امروز یک‌شنبه است.

انتهای پیام/88001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول