اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد

ایجاد پایگاه جذب داوطلبان متخصص در هلال احمر بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: پایگاه جذب داوطلبان جدید و متخصص در زمینه‎های مختلف در هلال احمر استان بوشهر تشکیل شده است.

ایجاد پایگاه جذب داوطلبان متخصص در هلال احمر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبانزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد این پایگاه و طی یک فراخوان نیروهای جدید و متخصصی برای عضویت در حوزه داوطلبان اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس فعالیت‎های داوطلبان در استان افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه انعکاس فعالیت‎های وسیع داوطلبان و تلاش آنان طی برنامه‎ها و مناسبت‎های برگزار شده به منظور جمع‎آوری کمک‎های مردمی، بسته‎بندی اقلام مورد نیاز به زلزله‎زدگان شهرستان دشتی است.

شعبانزاده تصریح کرد: همچنین در این عکس‎ها حمایت‏های روانی در مناطق زلزله‎زده دشتی و تقسیم اقلام مورد نیاز خانوارهای آسیب‎دیده به نمایش گذاشته شده است.

وی با گرامیداشت هفته هلال احمر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و با هدف ترویج فرهنگ پیاده‎روی در بین عموم، همایش بزرگ پیاده‏روی توسط جمعیت هلال احمر در استان برگزار می‏شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: همچنین به مناسب هفته هلال احمر و صلیب سرخ، داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در سازمان انتقال خون آمادگی خود را برای اهدا خون اعلام کردند.

وی اضافه کرد: اعضای حوزه داوطلبی در طی سال چندین مرتبه برای اهدا خون خود به نیازمندان به مرکز انتقال خون رفته این امر خداپسندانه را به انجام رسانده و همیشه و در همه حال یاری‎رسان نیازمندان بوده‏اند.

شعبانزاده خاطرنشان کرد: داوطلبین در تمامی صحنه‏ها، حوادث و مواقع حساس و ضروری حضوری پررنگ و مثمر ثمر داشته و بدون هیچ‎گونه چشمداشت مالی و در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر فقط برای رضای خداوند با تمام وجود و توانایی تلاش خود را نشان داده‎اند.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول