اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی هلال احمر در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: از هشت طرح عمرانی هلال احمر فارس با اعتباری بالغ بر 5,5 میلیارد تومان در شهرستان‌های شیراز، جهرم و ارسنجان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی هلال احمر در فارس

محمدرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مرکز اداری آموزشی با 2 هزار و 460 متر مربع مساحت و 16 میلیارد ریال اعتبار، کتابخانه دانشگاه جامع علمی کاربردی با 400 متر مربع مساحت است با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر به  بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: مرکز نگه‌داری سگ‌های جست‌وجو و نجات با یک‌میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار، محوطه‌سازی مجموعه شماره دو این جمعیت و بازسازی دو هکتار از این مجموعه با هزینه‌ای افزون بر 7 میلیارد ریال از اعتبارات درآمدی استان فارس از جمله این طرح‌ها بوده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین افتتاح پایگاه امداد و نجات بین‌شهری آسمان گرد شهر خفر، ساختمان اداری امدادی و مجموعه درمانگاهی جمعیت هلال احمر جهرم و مرکز اداری امدادی ارسنجان با یک‌هزار و 280 متر مربع مساحت و اعتبار 7 میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر فارس بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از کلنگ‌زنی طرح احداث آشیانه استاندارد بالگرد min17 روسی به ارزش 50 میلیارد تومان در هفته هلال احمر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح سرعت امدادرسانی هوایی به مناطق آسیب‌دیده از حوادث افزایش می‌یابد.

همچنین مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: در پی وقوع زمین‌لرزه شنبه گذشته در منطقه جاسک و میناب استان هرمزگان، پنج تیم امدادی از جمعیت هلال احمر فارس با حضور در مناطق زلزله‌زده بشاگرد و گوهران در حال اسکان اضطراری و برپایی اردوگاه معرفت برای آسیب‌دیدگان هستند.

کامبیز قهرمانی ادامه داد: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر فارس و تیم امداد هوایی به همراه دیگر تیم‌ها نیز در این منطقه در حال امدادرسانی هستند.

وی اضافه کرد: تیم امدادی فارس تا زمان برقراری آرامش در منطقه حادثه دیده حضور مستمر و شبانه‌روزی دارد.

انتهای پیام/ 2448ک/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول