اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد

رژه خودرویی و موتوری نیروهای هلال‌احمر در فیروزکوه

رژه خودرویی و موتوری نیروهای هلال‌احمر در فیروزکوه به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد.

رژه خودرویی و موتوری نیروهای هلال‌احمر در فیروزکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر، رژه ناوگان خودرویی و موتوری جمعیت هلال‌احمر شهرستان فیروزکوه به منظور نمایش توانمندی‏های این نهاد در حوادث و رویدادها در سطح شهر برگزار شد.

در این رژه که از مقابل ساختمان مرکزی جمعیت هلال‌احمر فیروزکوه آغاز شد، با عبور از خیابان 45 متری و آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) در محل مسجد جامع شهر خاتمه یافت.

در این مراسم، 150 نفر از پرسنل کادر و نجات‏گران این جمعیت با تمام توان خودرویی و عملیاتی، توانمندی‏های امدادی و نیرویی خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

برپایی چادر صلواتی و توزیع شربت و شیرینی با همکاری کارخانه سیمان فیروزکوه، ثبت‌نام اهدای عضو، عضوگیری برای امور جوانان و داوطلبان، توزیع بروشور و کنترل فشار خون و قند خون برای 70 نفر از دیگر برنامه‏های حاشیه‏ای این مراسم بود که در مقابل مسجد جامع شهر فیروزکوه اجرایی شد.

همچنین در این روز و به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، تعداد 50 نفر دوچرخه‏سوار مسیر میدان معلم تا دانشگاه آزاد اسلامی شهر را رکاب زدند که هشت نفر از امدادگران و نجات‏گران با دو دستگاه آمبولانس، دوچرخه‏سواران را همراهی می‏کردند.

همه‌ساله 18 تا 24 اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر گرامی داشته می‏شود.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول