اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر منوجان اعلام کرد

فعالیت 7 کانون جمعیت هلال‌ احمر در منوجان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان گفت: هفت کانون‌ جمعیت هلال احمر در شهرستان منوجان فعال است.

فعالیت 7 کانون جمعیت هلال‌ احمر در منوجان

عباس ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: کار جمعیت هلال احمر برنامه‌ریزی، پیشگیری از حوادث، آگاهی دادن به مردم و شناساندن این نهاد به آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده این جمعیت آموزش همگانی به همه اعضا است و بحث سنی در آن مطرح نیست، افزود: با توجه به اینکه آگاهی دادن به مردم از طریق آموزش امکان‌پذیر است، باید تلاش کرد تا افراد در کلاس‌های آموزشی جذب شوند.

ارجمند با اعلام اینکه در روستاها تیم‌های سراسری جمعیت هلال احمر از طریق مربیان در راستای آگاهی مردم تشکیل شده است، تصریح کرد: از تمام روستاهای شهرستان منوجان با هدف شناسایی نقاط آسیب‌دیده و افزایش آگاهی مردم از فعالیت‌های این جمعیت بازدید کرده‌ایم.

وی بخش عمده کار جمعیت هلال احمر را سپری کردن اوقات فراغت و کارهای ابتکاری و خلاقیت دانست و ابراز داشت: شرکت در انتخابات، برنامه‌های ملی مذهبی و آموزش به مردم در اولویت کاری این جمعیت قرار دارد.

ارجمند تعداد کانون‌های جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان را هفت کانون ذکر و عنوان کرد: قشر عظیمی از جوانان در این سیستم فعالیت‌های مختلفی از جمله بخش‌های داوطلبانه، امدادگری، فرهنگی، کانون‌های آزاد، طلاب و ... انجام می‌دهند.

انتهای پیام/80006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول