اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

3500 نفر عضو هلال ‌احمر منوجان هستند

فرماندار منوجان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان 3 هزار و 500 نفر عضو دارد.

3500 نفر عضو هلال ‌احمر منوجان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر در این شهرستان اظهار داشت: این جمعیت بزرگترین سازمان‌ مردم‌نهادی است که وظایف مختلفی بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نهادی بین‌المللی است که در سراسر جهان پایگاه دارد، افزود: امداد و نجات، حضور جوانان، حضور داوطلبانه، رسیدگی به مناطق محروم، فعالیت‌های توانبخشی و ... از جمله فعالیت‌هایی هستند که جمعیت هلال احمر بر عهده دارد.

تشکری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در راستای کار، تلاش و کمک به دیگران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امدادگران این جمعیت بر همین اساس فرشتگان یاری‌رسانی هستند که در راه خیر و نیکی کردن به دیگران گام برمی‌دارند.

وی با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر به دلیل مددرسانی به دیگران مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند، ابراز داشت: امدادگران تجلی عشق و مهرورزی به دیگران و همواره در حوادث یار و یاور آنان هستند.

تشکری تعداد اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان را 3 هزار و 500 نفر ذکر و عنوان کرد: باید کسانی که به عنوان داوطلب در این جمعیت حضور می‌یابند با ارتقای علم و دانش خود گام بردارند و اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار منوجان کاهش آلام بشری، انسانیت، خدمت داوطلبانه، یگانگی، استقلال، جهان‌شمولی و بی‌طرفی را اصول هفت‌گانه این جمعیت خواند و گفت: این جمعیت در مجموعه فعالیت‌های هلال احمر و انتخابات مجمع هلال احمر مقام دوم استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/80006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول