اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته هلال صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی ساخت پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر بیرجند

در چهارمین روز از هفته هلال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساخت پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر بیرجند آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای بیرجند، حضور به موقع امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر را در تمامی صحنه‌ها مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر برای خدمت به مردم همیشه آماده هستند.

مجیدرضا لطیفی بحث آموزش را در جمعیت هلال‌احمر مهم برشمرد و تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای ترویج فرهنگ خودامدادی و تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر آموزش‌های لازم را به عموم مردم می‌دهد.

ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع

وی به حضور جوانان در جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: شهدا الگوی واقعی جامعه و افراد در خدمت‌رسانی انسان‌دوستانه به مردم هستند و جوانان و داوطلبان امدادگر با تأسی از شهدا، تخصص و مهارت خود را در اختیار ملت قرار می‌دهند.                                                                                                                        سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند با بیان اینکه این پایگاه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته می‌شود، ادامه داد: پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر بیرجند 218 متر مربع زیربنا دارد که پیش‌بینی می‌شود با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت هلال‌احمر به منظور آموزش همگانی، آشنایی مردم با بلایای طبیعی و چگونگی مقابله با آن با طرح نشان نقطه امن در زلزله که در کشور به ثبت رسیده، عموم جامعه را با آموزش صحیح در برابر خطرها به هنگام وقوع بلایای طبیعی آشنا می‌کند.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول