اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

حضور در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را عینیت می‌بخشد

امام جمعه اهل سنت قروه با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه امسال مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را عینیت می‌بخشد.

حضور در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را عینیت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی امروز در جلسه شورای اداری قروه با بیان این مطلب افزود: تجربه 34 پس از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد در هر موقعی که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید دشمنان بوده با حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در صحنه انقلاب تمام آمال و آرزوهای دشمن از بین رفته و در نتیجه دشمن وادار به عقب‌نشینی شده است.

به گفته وی، حضور پرشور و تعداد بالای آرای مردم هم نشانه مقبولیت نظام، هم نشانه مشروعیت نظام و هم نشانه دلبستگی مردم به نظام اسلامی است و در نتیجه نشانه این است که دشمنان ما با همه طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که دارند، نمی‌توانند در مقابل اراده آهنین ملت ملت مقاومت کنند و کاری را از پیش ببرند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران گفت: از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تحریم دشمنان بوده است منتهی در سال های اخیر به تحریم‌ها شدت بیشتری بخشیدند آن هم با این نگاه که اقتصاد کشور را فلج کنند و مسئولان را وادار به عقب‌نشینی کنند و اراده ملت را در هم بشکنند.

ماموستا محمدی افزود: آنچه که رهبر معظم انقلاب در این زمینه می‌فرمایند این است که مردم ما در نحوه مواجه شدن با دشمن در عرصه اقتصادی به گونه‌ای عمل کنند که دشمن احساس ضعف و سستی در ملت آگاه نکند.

وی به اعمال جنایتکارانه و غیرانسانی تروریست‌های تکفیری در سوریه هم اشاره و خاطرنشان کرد: تروریست‌های سوری را شستشویی مغزی داده‌اند، آنها را مجهز به سلاح‌های مختلف کرده و در راستای تقویت بنیه رژیم صهیونیستی در سوریه مداخله می‌کنند که همه این‌ها محکوم به شکست است.

امام جمعه اهل سنت قروه در پایان افزود: پایگاه‌های وحدانیت و اسلام‌گرایی همواره مورد هجوم دشمنان بوده است اما عاقبت کفر انهدام و از هم پاشیدگی است.

انتهای پیام/79009/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول