اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

24 فرآیند انتخابات در بهارستان به صورت مکانیزه انجام می‌شود

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: روند انتخابات به سمت و سوی مکانیزه شدن پیش می‌رود لذا از 26 فرآیند برگزاری انتخابات، 24 فرآیند به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

24 فرآیند انتخابات در بهارستان به صورت مکانیزه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، یونس نوبخت امروز در جلسه هیئت‌های اجرایی انتخابات اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه می‌تواند اشتیاق مردم را برای حضور در انتخابات دو چندان کند.

وی ادامه داد: روند انتخابات به سمت و سوی مکانیزه شدن پیش می‌رود لذا از 26 فرآیند برگزاری انتخابات، 24 فرآیند به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

این مسئول گفت: شوراها می‌توانند نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی شهر و روستاها داشته باشند و تصمیمات کارشناسی، تعامل با دستگاه‌ها، ارتباط مستقیم و مستمر و صادقانه با مردم، توسط شوراهای منتخب می‌تواند مسیر پیشرفت شهرستان را فراهم کند.

وی افزود: مردم برای رأی دادن باید آگاهی کامل داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که هر لحاظ شرایط حضور در صحنه خدمت رسانی را داشته باشد.

نوبخت تأکید کرد: رعایت اخلاق اسلامی برای شوراها الزامی است و تمامی اقدامات غیر قانونی و تبلیغات زودرس، رصد می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: یک رأی هم مهم است چرا که می‌تواند سرنوشت شهرستان بهارستان را تغییر دهد و مردم فهیم و ولایت‌مدار شهرستان بهارستان با مطالعه و شناخت لازم و بصیرت بالا و به دور از تعصبات قومی و قبیله‌ای، با درک مشکلات موجود، انسان‌های مؤمن، آگاه و متعهد را انتخاب خواهند کرد و منتخبین نهایی نمایندگان همه مردم خواهند بود.

فرماندار بهارستان گفت: مجریان انتخابات، امانتدار رأی مردم هستند و هدفشان جز خدمت‌گذاری چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/2302/ط20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول