اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قم:

تعطیلی فوتبال آموزشگاه‌ها به رشد فوتبال قم آسیب می‌زند

رئیس هیئت فوتبال استان قم تعطیلی فوتبال آموزشگاه‌ها که سازنده این رشته از رده‌های سنی پایه محسوب می‌شوند را برای فوتبال قم آسیب پذیر دانست.

تعطیلی فوتبال آموزشگاه‌ها به رشد فوتبال قم آسیب می‌زند

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در گذشته فوتبالیست‌های با استعداد قم از زمین‌های خاکی ظهور می‌کردند و در سطح اول فوتبال کشور می‌درخشیدند در حالی که با از بین رفتن فوتبال زمین‌های خاکی و تعطیلی مسابقات آموزشگاهی، فوتبال قم نیز به شدت آسیب دید.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما پیگیری جدی برای برگزاری مسابقات آموزشگاه‌ها و همچنین رقابت‌های محلات قم است و در این مسیر نیازمند همکاری و یاری مسئولان قم به خصوص شهرداری هستیم زیرا ریشه فوتبال در محلات است و امیدواریم با فعال شدن فوتبال محلات و آموزشگاه‌ها بار دیگر شاهد رشد بیش از پیش فوتبال استان قم باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه ریزی‌های لازم برای نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: برای این منظور هفته گذشته جلسه مدیران مدارس فوتبال قم برگزار شد که نتایج خوبی به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال در خصوص طرح آسیا ویژن، تلاش ما این است که در سال جاری تمام مدارس فوتبال زیر نظر باشگاه‌ها فعالیت کنند و برای این منظور مهلت درخواست صدور مجوز فعالیت مدارس فوتبال تا پایان اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

بهرامی عنوان داشت: این هیئت بعد از مشخص شدن مدارس فوتبال مجاز، اسامی این مدارس را به اطلاع شهروندان قمی خواهد رساند تا از فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال بدون مجوز جلوگیری شود، ضمن اینکه از خانواده‌های هم استانی نیز می‌خواهیم که در هنگام ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال مجوز فعالیت سال 92 هیئت فوتبال را از مسئولین این مدارس مطالبه کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: آن دسته از مدارس فوتبال که پروانه فعالیت از هیئت فوتبال قم را ندارند، از نظر ما هیچگونه رسمیتی ندارند و عواقبت ثبت نام و همکاری با این مدارس، بر عهده خود شهروندان و مسئولان این مدارس خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌های متقاضی فعالیت مدرسه فوتبال و فوتسال باید در خصوص عضویت اعضاء خود در جامعه فوتبال با واریز مبلغ 100 هزار ریال برای هر نفر به حساب فدراسیون فوتبال کشورمان ثبت نام کرده و کارت عضویت دریافت کنند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول