اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب سنندج:

بازداشتگاه‌های موقت موجب کاهش آسیب در زندان‌ها می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب سنندج گفت: بازداشتگاه‌های موقت به مکانی مناسب برای نگهداری متهمان تبدیل شده و بهترین ابزار جهت کاهش آسیب در زندان‌ها است.

بازداشتگاه‌های موقت موجب کاهش آسیب در زندان‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر جوهری در بازدید سرزده از بازداشتگاه موقت سنندج با متهمان دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنندج در جریان این بازدید اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای متهمان و برخورد انسانی و اسلامی مسئولان شرایط بسیار مناسبی را برای نگهداری موقت آنان فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه و جدیت مسئولان در اداره این بازداشتگاه و توجه به کرامت انسانی موجب رضایت متهمان و مسئولان شده است.

به گفته جوهری، بازداشتگاه‌های موقت با توجه به شرایط نگهداری این افراد و توجه ویژه مسئولان در رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی به مکانی مناسب برای نگهداری متهمان تبدیل شده و بهترین ابزار در راستای کاهش آسیب در زندان‌ها است.

وی اضافه کرد: همانطور که از تعریف بازداشتگاه‌های موقت و نام آن مشخص است این بازداشتگاه‌ها مکانی موقتی برای نگهداری متهمانی هستند که محکوم نشده‌اند و نگهداری این افراد تا روشن شدن وضعیت قضایی آنان در مکانی که حقوق انسانی و شهروندی آنان حفظ شود، بسیار ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج اضافه کرد: احداث این بازداشتگاه‌ها به خوبی این هدف ارزنده اسلامی را محقق کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ایجاد شده با توجه ویژه مسئولان امکانی را فراهم کرده که اجرای برنامه‌های اصلاح و تربیت، برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی و کلاس‌های احکام و علوم قرانی به خوبی جایگاه اسلام و توصیه بزرگان دین را به حقوق شهروندی و کرامت انسانی افراد محقق کند. 

جوهری در پایان از زحمات و توجه مسئولان زندان‌های استان که در تحقق اهداف سازنده سازمان زندان‌ها و قوه قضائیه شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/79001/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول