اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر بابک:

تعدد کاندیداها آسیب بزرگی است

امام جمعه شهر بابک از تعدد نامزدهای انتخاباتی به عنوان یک آسیب بزرگ یاد کرد و گفت: کسانی که امتحان خود را خوب پس داده‌اند، باید به صحنه کاندیداتوری ریاست جمهوری پا بگذارند.

تعدد کاندیداها آسیب بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر بابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری در جمع فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: حماسه اقتصادی یعنی پرهیز از هر حرکتی که به تولید ملی ضربه بزند.

وی با اشاره به شعار سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: حمایت از کار و سرمایه ملی و حماسه اقتصادی در راستای پیشرفت اقتصاد کشور، تولید ملی و خودکفایی است که با این وجود تمام اقشار باید برای تحقق این امر و رسیدن به شکوفایی اقتصادی تلاش کنند.

امام جمعه شهر بابک بر حضور همه جانبه مردم در انتخابات آینده تاکید کرد و افزود: حماسه سیاسی فقط منحصر به انتخابات 24 خرداد نیست، بلکه ملت ایران باید همچون گذشته در تمام صحنه‌های انقلابی حضور یابند و با خلق حماسه‌ای سیاسی دشمنان نظام را به وحشت بیندازند.

منتظری از تعدد نامزدهای انتخاباتی به عنوان یک آسیب بزرگ یاد کرد و ابراز داشت: کسانی که امتحان خود را خوب پس داده‌اند، باید به صحنه کاندیداتوری ریاست جمهوری پا بگذارند نه کسانی که در گذشته نتوانسته‌اند از امتحان خود سربلند بیرون بیایند.

در این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر بابک گفت: بصیرت‌افزایی و تبیین مسائل روز برای دانش‌آموزان از مهمترین رسالت‌های امروز معلمان است.

علی اسدی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار معلمان اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان و جوانان نیازمند آگاهی و اطلاعات در زمینه مسائل روز دنیا، بیداری اسلامی و رویدادهای منطقه هستند.

وی ابراز داشت: معلمان باید با تبیین وضعیت اقتصادی و سیاسی رو به نابودی جامعه آمریکا، چهره مذموم و نابود شدنی این کشور و حقانیت و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران را ثابت کنند.

اسدی بر انتقال فرامین مقام معظم رهبری توسط معلمان به ویژه در آستانه انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/80023/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول