اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان در جمع مردم زلزله‌زده هرمزگان:

70 روستا در بشاگرد آسیب‌ دیده است / راه‌های ارتباطی بازگشایی شد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه 70 روستا در شهرستان بشاگرد در اثر زمین‌لرزه آسیب‌دیده است، گفت: در راستای بازسازی و ارائه خدمات و پشتیبانی جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

70 روستا در بشاگرد آسیب‌ دیده است / راه‌های ارتباطی بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار فارس از بشاگرد استان هرمزگان، ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از روستاهای زلزه‌زده استان هرمزگان در جمع زلزله‌زدگان گوهران اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب‌دیده بسیج شده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت تمام خسارت وارد شده به منازل مسکونی نقاط زلزله‌زده را جبران می‌کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای یاری رساندن به نقاط آسیب دیده بسیج شده‌اند، ابراز داشت: امکانات لازم برای نقاط زلزله زده توسط هلال احمر فراهم شده و بنیاد مسکن نیز با استقرار در محل در حال برآورد هزینه‌های منازل آسیب‌دیده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه 70 روستای شهرستان بشاگرد دچار آسیب شده‌ است و حدود 30 تا 90 درصد به هر منزل مسکونی در این روستاها خسارت وارد شده است، تصریح کرد: دولت پشتیبان و حامی افراد آسیب دیده بوده و تمام خسارت‌های وارده را جبران می‌کند.

عزیزی با بیان اینکه جبران خسارت وظیفه ماست و ما تا بازسازی و جبران کامل خسارت پشتیانی خواهیم کرد، گفت: مردم مناطق زلزله‌زده از حمایت و پشتیبانی کامل دولت برای جبران خسارت و بازسازی برخوردار هستند و در این باره جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان بشاگرد و روستاهای خسارت دیده، یادآور شد: با حضور دستگاه‌های راه و شهرسازی، آب و برق و سایر دستگاه‌ها راه‌های ارتباطی بازگشایی شده و مشکلات احتمالی دیگر نیز رفع خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی در مناطق زلزله‌زده شرق هرمزگان مستقر شده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ضمن دلجویی از آسیب‌دیدگان زلزله بشاگرد از مردم خواست با توجه به احتمال وقوع برخی پس‌لرزه‌ها تا اطمینان کامل از فضاهای باز و نقاطی که هلال احمر برای آنها در نظر گرفته است، استفاده کنند.

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ 6.2 ریشتری در بشاگرد حدود ده بار دیگر نیز این شهرستان در ساعات اخیر لرزیده است.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول