اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی قوه قضاییه:

نظام بهترین برخورد را با سران فتنه داشت

مدیرکل فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: نظام بهترین برخورد را با سران فتنه داشت و با آگاهی از مظلوم‌نمایی آنان، ماهیت این افراد را به خوبی برای مردم روشن کرد.

نظام بهترین برخورد را با سران فتنه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمد وحدتی در نشست حقوقی، بصیرتی که با موضوع ویژگی‌های رئیس جمهور و وظایف شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها، در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران انتخابات پیش رو را فرصتی برای خود می‌دانند و با استفاده از ایجاد التهاب در انتخابات درصدد به آتش کشیدن سرمایه‌های کشور هستند.

وحدتی افزود: در سال 88 که آمریکا از مشارکت، دفاع از ارزش‌ها و حضور 85 درصدی مردم در انتخابات با وجود گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی خشمگین بود، عده‌ای در داخل کشور را به یاری طلبید.

مشاور معاونت راهبردی قوه قضائیه ادامه داد: آمریکا که چند سالی بود این روال را در کشورهای پیرامون ایران از جمله گرجستان، قرقیزستان و اوکراین اجرا کرده بود، پس از ناامیدی از گروهک‌های کوموله و دموکرات و کشور عراق و دیگر دستاویزها، برای ایجاد تقابل میان مردم و نظام جمهوری اسلامی با سوء استفاده از اعتقادات دینی آنان، به جریان یاد شده روی آورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا آنان از حربه‌هایی نظیر اعلام اخبار کشته شدن 72 نفر از مردم به نشانه 72 تن از یاران امام حسین (ع)، معرفی برخی از افراد دروغین کشته شده به عنوان فرزندان شهدا و یا جانبازان و نظایر آن‌ها استفاده می‌کردند.

وحدتی تصریح کرد: در صورتی که آمریکا موفق به پیاده کردن اهداف خود در ایران و ابطال انتخابات می‌شد، ادعا می‌کرد که ایران توان برگزاری انتخابات سالم را ندارد و اجرای آن نیازمند اِعمال نظارت بین‌المللی است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: در این دوره آمریکا به تصور خود از تحریم‌های فلج‌کننده به ویژه تحریم نفتی و بانکی برای جلوگیری از دسترسی ایران به پول، آتش تهیه‌ای برای مدت یک سال تدارک دیده است تا مردم را از نظام ناامید کند.

وحدتی اذعان کرد: دشمنان قصد دارند با بیان اشتباهات دولت دهم، گفتمان اصولگرایی اصیل انقلاب را تضعیف و بی‌ارزش کنند.

در این برنامه وحدتی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین، حجت‌الاسلام محسن کرمی معاون وی و جمعی از مسئولان قضایی، بسیجیان، قضات و وکلای قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول