اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند:

مردم بار دیگر مقابل منحرفان می‏ایستند/ ملت خط بطلانی بر فتنه و انحراف می‏کشند

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه مردم بار دیگر مقابل منحرفان می‏ایستند، گفت: ملت با حضور میلیونی خود در انتخابات، خط بطلانی بر فتنه و انحراف می‏کشند.

مردم بار دیگر مقابل منحرفان می‏ایستند/ ملت خط بطلانی بر فتنه و انحراف می‏کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در حاشیه برپایی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در نشستی با دست‏اندرکاران ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند اظهار داشت: ایجاد حماسه سیاسی به معنای خط بطلان کشیدن بر نقطه فتنه و انحراف در ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: مردم کشورمان با انتخاب آگاهانه خود در حقیقت پاسخ روشنی به بر هم‌زنندگان اعتبار انتخابات در سال 88 و تحمیل‏کنندگان هزینه به نظام می‏دهند و آنها را کنار می‏زنند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: مردم بار دیگر مقابل منحرفان می‏ایستند و با تقویت پیوند رهبری و نظام با بدنه جامعه، پاسخ قاطعی به همه دشمنان خواهند داد.

علاءالدینی اضافه کرد: بار دیگر شاهد تجلی باور مردم به روحانیت و ولایت فقیه و پایبندی آنها به ارزش‏ها و آرمان‏های انقلاب اسلامی خواهیم بود و ملت ایران در صحنه حاضر می‏شوند و خط بطلانی بر فتنه و انحراف می‏کشند.

حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی مقدم است

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند همچنین با بیان اینکه حماسه سیاسی از نظر زمانی بر حماسه اقتصادی مقدم است، گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری شاهد برگزاری سه انتخابات بزرگ و مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‏دوره‏ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان دماوند خواهیم بود.

علاءالدینی اضافه کرد: سه ماهه نخست امسال عرصه انتخاباتی بزرگ است که می‏تواند تغذیه‏کننده 9 ماه آینده و سالیان زیادی باشد که در چشم‏انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه پنج‏ ساله توسعه به آن نیاز داریم.

دستاوردهای تحقق حماسه فقط منوط به داخل کشور نمی‏شود

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند همچنین گفت: دستاوردهای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی فقط منوط به داخل کشور نمی‏شود و هم داخلی و هم بین‏المللی و خارجی است.

علاءالدینی اضافه کرد: در زمینه داخلی، می‏توان به برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری و میلیونی مردم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اگر این انتخابات با حضور هر چه بیشتر مردم انجام ‏گیرد، می‏توان با هزینه‏ای کمتر بسترساز انتخاب مجریانی باشیم که حماسه اقتصادی را در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت رقم خواهند زد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول