اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار‌ زنجان:

اطلاع‏رسانی برخی دستگاه‎های اجرایی در زنجان ضعیف است

استاندار زنجان گفت: اطلاع‏رسانی برخی دستگاه‎های اجرایی در استان ضعیف است.

اطلاع‏رسانی برخی دستگاه‎های اجرایی در زنجان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ‌بعدازظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: برخی مواقع مشاهده می‌شود که برخی دستگاه‏های اجرایی استان در همکاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه کوتاهی می‏کنند.

وی به نقش روابط عمومی‏ها در دستگاه‏های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی استان باید نسبت به تعامل همه‌جانبه اهتمام ورزند.

استاندار زنجان نقش اطلاع‏رسانی روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی را بالا عنوان کرد و یادآور شد: دستگاه‏های اجرایی استان باید نسبت به این موضوع جدیت لازم را داشته باشند.

وی توجه و اهمیت دستگاه‏های اجرایی استان به روابط عمومی‏ها را خواستار شد و ادامه داد: نقش و جایگاه روابط عمومی‏ها باید در دستگاه‏های اجرایی تقویت شود.

رئوفی‏نژاد یکی از شاخصه‏های مهم یک دستگاه اجرایی را روابط عمومی قوی دانست و تاکید کرد: شاخصه مهم و اثر‌گذار هر دستگاه اجرایی روابط عمومی است.

استاندار زنجان شاخص مهم در موفقیت دستگاه‏های اجرایی را در تعریف جایگاه قوی روابط عمومی عنوان کرد و ادامه داد: هر چقدر جایگاه روابط عمومی در دستگاه اجرایی قوی‌تر باشد موفقیت آن دستگاه بیشتر است.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام دانست و تاکید کرد: مردم باید از عملکرد و اقدامات دستگاه‏های اجرایی آگاهی و اطلاع لازم داشته باشند.

رئوفی‏نژاد اطلاع‌رسانی عملکردها را احقاق حقوق مردم عنوان کرد و گفت: دستگاه‏های اجرایی باید با تقویت جایگاه روابط عمومی نسبت به اطلاع‌رسانی قوی‏تر اهتمام داشته باشند.

استاندار زنجان تدوین و پاسخگویی نیازها و تعاملات درون سازمانی را یکی از مهم‏ترین فعالیت‏های روابط عمومی‏ها دانست و یادآور شد: تعاملات و کیفیت اطلاع‏رسانی در دستگاه‏های اجرایی حائز اهمیت است.

وی به ویژگی‏های نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی‏ها در نظام مقدس اسلامی در قیاس با سایر کشورها متفاوت است.

رئوفی‏نژاد خدمت و توضیح عملکردها به مردم را وظیفه مسئولان یاد کرد و گفت: مسئولان باید در مقام پاسخگو به مردم باشند و این پاسخگویی از طریق روابط عمومی‏ها صورت می‏گیرد.

استاندار زنجان در ادامه این همایش به اقدامات دولت در هشت سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: خدمات بسیاری در هشت سال اخیر صورت گرفته است.

وی از تدوین هشت کتاب در استان خبر داد و گفت: عملکرد استان در هشت سال اخیر در قالب هشت کتاب تدوین شده است که در آینده نزدیک به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه همه شهرهای استان عملکرد خود را تدوین کرده‏اند، خاطرنشان کرد: دستگاه‏های اجرایی در استان و شهرستان‏ها اقدامات صورت گرفته خود را تهیه و تدوین کرده‏اند.

استاندار زنجان نظام را پاسخگو عنوان کرد و ادامه داد: نظام مقدس اسلامی مردم‌سالار و بر پایه نظرات مستقیم و غیر‌مستقیم مردم بنا نهاده شده است.

وی جایگاه مردم در نظام اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند که امور اجرایی و مسیر حرکت نظام را تعیین می‏کنند.

رئوفی‏نژاد به جانفشانی شهدای انقلاب اشاره کرد و افزود: ادامه راه شهدای انقلاب وظیفه همه مردم، مسئولان و دوستداران نظام مقدس اسلامی است.

استاندار زنجان با اشاره به انتخابات آتی کشور تاکید کرد: انتخابات آتی ریاست جمهوری برای کشور بسیار مهم بوده و تقارن آن با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اهمیت آن افزوده است.

وی مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار ریاست جمهوری برای کشور مهم است.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول