اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فنایی در بازدید از منطقه زلزله‌زده شنبه

رسالت ما اطلاع‎رسانی وضعیت موجود منطقه زلزله زده است

داور پیشکسوت فوتبال گفت: رسالت ورزشکارانی که از منطقه زلزله‌زده شنبه بازدید می‎کنند انعکاس و اطلاع‌رسانی وضعیت موجود این منطقه است.

رسالت ما اطلاع‎رسانی وضعیت موجود منطقه زلزله زده است

محمد فنایی امروز در حاشیه بازدید از منطقه زلزله زده شنبه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: مسئولان باید مشکلاتی که در منطقه زلزله وجود دارد را برطرف کنند و ما به عنوان واسطه باید اطلاع‎رسانی و کمک کنیم.

وی تصریح کرد: اگر به این منطقه و در بین زلزله‎زدگان دشتی آمده‎ایم کار خاصی نکرده‎ایم و امیدواریم همه با هم دست بدهیم و به یاری این مردم محروم بشتابیم.

فنایی ادامه داد: امروز زندگی مردم زلزله‎زده شنبه از همه چیز مهم‌تر است و همه اقشار باید در کنار هم برای بازسازی منطقه زلزله‎زده همت کنند.

کمک داور بازنشسته بین المللی کشور یادآور شد: اینجا منطقه گرمسیری است و هوا درحال گرم شدن است و شرایط در منطقه سخت‌تر می‌شود و هر چه زودتر باید برای بازسازی منطقه اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جامعه فوتبال قطعا می‎آیند و این عزیزان را تنها نخواهند گذاشت و این رسالتی است که بر دوش همه ماست.

فنایی اضافه کرد: حضور هر قشری از جامعه در اینجا لازم است به ویژه آنهایی که تاثیرگذار هستند و امروز از اهالی فوتبال و رسانه به این منطقه آمده‌اند و می‎توانند مشکلاتی که در منطقه وجود دارد را انعکاس دهند.

داور پیشکسوت فوتبال اذعان داشت: همه مردم ایران اسلامی که عاشق جامعه مظلوم هستند مطمئنا به این منطقه خواهند آمد و مشکلات مردم این منطقه را با اتحاد و همدلی حل خواهند کرد.

انتهای پیام/66001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول