اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم والیبال گیتی‌پسند:

هیئت والیبال اصفهان برای دوره مربیگری ولاسکو اطلاع رسانی نکرده بود

مربی سابق تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: هیئت والیبال استان اصفهان برای دوره مربیگری ولاسکو اطلاع رسانی نکرده بود و مربیان اصفهانی فرصت شرکت در این دوره و تجربه آموزی را از دست دادند.

هیئت والیبال اصفهان برای دوره مربیگری ولاسکو اطلاع رسانی نکرده بود

حسین کلکی‌نما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: معمولاً اخبار سایت فدراسیون والیبال را پیگیری می‌کنم اما چند روزی به این سایت سر نزده و از برگزاری دوره مربیگری ولاسکو در تهران اطلاعی پیدا نکردم.

وی ادامه داد: هیئت والیبال استان اصفهان درباره این دوره اطلاع رسانی نکرده بود و مربیان اصفهانی که واجد شرایط شرکت در این دوره بودند، نتوانستند در این دوره شرکت کنند.

مربی تیم‌های اصفهانی در رده‌های مختلف با اشاره به مزایای فنی دوره مربیگری ولاسکو بیان کرد: زمانی که در تیم گیتی‌پسند مربیگری می‌کردم، چند ماهی در کنار سیچلو دستیار ولاسکو حضور داشته و نکات مثبتی را از وی فرا گرفتم.

وی اضافه کرد: چند مربی فعال در رشته والیبال در اصفهان حضور دارند که برخی با هزینه شخصی در این رشته فعالیت دارند و شرکت در دوره مربیگری ولاسکو می‌توانست از لحاظ فنی به کار این مربیان بیاید.

کلکی‌نما به تجربه ناموفقش برای شرکت در دوره بین‌المللی مربیگری والیبال نیز اشاره کرد و افزود: در دوره مربیگری درجه یک شاگرد ممتاز دوره بودم، اما زمانی که در دوره مربیگری شرکت کردم، فدراسیون اعلام کرد که از طرف هیئت اصفهان معرفی نشده‌ام و هیئت اصفهان نیز مدعی بود مرا معرفی کرده و این مسئله موجب شد امکان شرکت در این دوره را از دست بدهم.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول