اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه خرمشهر خبر داد

ثبت‌نام اعتکاف در خرمشهر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی

مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه خرمشهر گفت: ثبت‌نام اعتکاف در خرمشهر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد امامت جمعه این شهرستان انجام می‌شود.

ثبت‌نام اعتکاف در خرمشهر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی

سعید مطوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با بیان اینکه از اوایل هفته جاری ثبت‌نام از معتکفین در شهرستان شوشتر آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام اعتکاف در خرمشهر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد امامت جمعه این شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای حضور در این مراسم معنوی و عبادی تا 25 اردیبهشت ماه سال‌جاری با مراجعه به سایت www.meraj-kh.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: افرادی که موفق به ثبت‌نام در سامانه نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به کافی‌نت این سازمان اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان و متقاضیان در صورت بروز مشکل در این زمینه همه روزه از ساعت 11 تا 13 می‌توانند با پشتیبانی سایت تماس و ارتباط برقرار کنند.

مطوری در پایان گفت: همه تمهیدات و اقدامات لازم در راستای برگزاری هر چه مطلوب‌تر مراسم اعتکاف در شهرستان خرمشهر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/72001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول