اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع انتخابات

نخستین نشست تخصصی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات گرگان برگزار شد

نخستین نشست انتخاباتی مسئولان روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان با موضوع انتخابات، اطلاع‌رسانی و حضور گسترده برگزار شد.

نخستین نشست تخصصی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم دبیر ستاد انتخابات شهرستان گرگان با ارائه گزارشی از فرایند اجرایی انتخابات، تشکیل هیئت اجرایی، ثبت‎نام کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و نحوه رسیدگی به صلاحیت آنها با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: همه ما باید بر بایدها و نبایدهای برگزاری انتخابات در تمام فرایند انتخابات پایبند بوده و به آنها دقت کنیم.

سیدکمال محب‌حسینی ادامه داد: شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات و رعایت اخلاق و قانون‌مداری اصل یک انتخابات است.

وی متذکر شد: از روابط عمومی دستگاه‎ها و کمیته‎های اطلاع‌رسانی شهرستان انتظار می‎رود تا با فراهم کردن زمینه لازم برای فراخوان عمومی و ارائه راهکارهای نوین، شرایط مناسب را برای حضور گسترده مردم در انتخابات و نهادینه شدن فرمایش‎های مقام معظم رهبری در سطح شهرستان به عمل آورند.

روابط عمومی‌ها می‎تواند هرگونه توطئه‎های دشمنان نظام را خنثی کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان بیان کرد: فعال‌سازی و به‌روزرسانی اهم اخبار و برنامه‎های تبلیغاتی به صورت مستمر و گزارش‎دهی عملکرد برنامه‎ریزی و تبیین راهکارهای جدید و مناسب برای انتقال اهداف و سیاست‎های اجرایی در حوزه انتخابات در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات از مهم‎ترین وظایف مسئولان روابط عمومی دستگاه‎ها است.

حسین عاشور تأکید کرد: با توجه به توطئه‎های دشمن در راستای دلسرد کردن مردم به نظام، اقدام هوشمندانه مسئولان روابط عمومی با هماهنگی مناسب می‎تواند هرگونه توطئه‎های دشمنان نظام را خنثی کنند.

وی در پایان بیان کرد: رعایت هرچه بهتر و بیشتر باید‎ها و نبایدهای انتخابات می‎تواند القاکننده بیانات مقام معظم رهبری در باید‎ها و نبایدهای انتخابات بوده و منجر به حضور گسترده اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون سیاسی در صندوق‎های اخذ رأی باشد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول