اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

اقدامات انجام شده در توسعه امور شهری باید اطلاع‌رسانی شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام شده در حوزه توسعه امور شهری موجب ترغیب مردم برای پرداخت عوارض‌ها می‌شود.

اقدامات انجام شده در توسعه امور شهری باید اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا بهرام‌خانی بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورا با اشاره به ضرورت ارائه راه‌حل‌های مناسب برای تأمین حق و حقوق کارکنان شهرداری زنجان اظهار داشت: حقوق دریافتی این کارکنان باید با شهرداری شهرهای دیگر برابر شود.

وی با اشاره به آنکه درآمدهای کسب شده توسط شهرداری زنجان در امور شهری هزینه می‌شود، افزود: باید زمینه اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام شده در این بخش فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت:‌ اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام شده در حوزه توسعه امور شهری موجب ترغیب مردم برای پرداخت عوارض‌ها می‌شود.

وی به تخفیفات درنظر گرفته شده برای عوارض اشاره کرد و گفت: این تخفیفات مشکلات مردم را حل نکرده و باید جلسات کارشناسی برای رفع معضلات برگزار شود.

بهرام‌خانی بر لزوم پیگیری پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهر زنجان تأکید کرد و افزود: از هفته آینده بازدیدهایی را از این پروژه انجام می‌دهد.

شهردار منطقه یک زنجان در این جلسه با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط کارکنان شهرداری گفت: این موفقیت‌ها مرهون کار تیمی است.

سعید بیات به تسویه حساب‌های انجام شده با پیمان‌کاران اشاره و اضافه کرد: این تسویه حساب‌ها موجب ترغیب پیمان‌کاران جدید برای فعالیت در این عرصه شده است.

وی ادامه داد: براساس آمار گیری انجام شده در استانداری، شهرداری منطقه یک زنجان، رتبه یک را در کسب رضایت‌مندی مردمی دارد.

در ادامه مسعودرضا خوشنام در جلسه دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نزدیک شدن پایان عمر شورای شهر سوم ابراز امیدواری کرد، مصوبات تصویب شده در این شورا عملیاتی شود.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه ایام را تبریک گفته و برای هیئت رئیسه جدید آرزوی موفقیت کردند.

امامعلی دادخواه از تلاش‌های کارکنان شهرداری زنجان برای رفق و فتق امور شهری تقدیر کرد و گفت: این کارکنان در نیمه دوم سال گذشته با وجود همه مشکلات اقدامات قابل توجهی را انجام دادند.

وی به اقدامات انجام شده در ایام نوروز توسط معاونت فرهنگی شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: مسابقات مختلف فرهنگی هم طی این مدت برگزار شده است.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول