اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سال‌ها انتظار، اردبیل از فوتبال دسته یک سر در می‌آورد

رونمایی از باشگاه «آرتا سبلان» با آرم و رنگ ویژه

بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم استان اردبیل این استان صاحب تیم فوتبال در دسته یک کشور می‌شود.

رونمایی از باشگاه «آرتا سبلان» با آرم و رنگ ویژه

مدیرعامل باشگاه «آرتا سبلان» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: باشگاه «آرتا سبلان» اردبیل با سه حوزه فعالیتی فوتبال، وزنه‌برداری و والیبال فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سادات شریف خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی باشگاه ورزشی «آرتا سبلان اردبیل» با سه حوزه فعالیتی فوتبال، وزنه‌برداری و والیبال در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه ظرف روزهای آینده از آرم و رنگ لباس باشگاه «آرتا سبلان» رونمایی می‌شود، یادآور شد: غلامرضا سرخه‌ای دروازه‌بان سابق و خوشنام تیم ملی مربیگری این تیم را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه آرتا سبلان گفت: با آغاز فعالیت این باشگاه  همشهریان اردبیلی بعد از سال‌ها انتظار صاحب تیمی در دسته یک کشور می‌شوند.

حضور تیم وزنه‌برداری اردبیل در لیگ دسته اول کشور

همچنین رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل از حضور تیم این استان تحت عنوان «آرتا سبلان اردبیل» در رقابت‌های وزنه‌برداری دسته یک کشور برای نخستین بار خبر داد.

پرویز قاسم‌نژاد با قدردانی از منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و ‌سرعین در مجلس شورای اسلامی و سادات شریف خریدار امتیاز و مدیرعامل این باشگاه گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی همشهریان بتوانیم زمینه ثبات و اقتدار این باشگاه ورزشی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر فوتبال و وزنه‌برداری، باشگاه «آرتا سبلان» در رشته والیبال نیز در رقابت‌های کشوری حضور خواهد داشت تا بتواند در بین تیم‌های مطرح والیبال کشور توانمندی خود را نشان دهد.

انتهای پیام/62005/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول