اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اردوی آمادگی تیم ملی در عسلویه محقق شد

آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای بازی‌های جهانی بارسلون

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال هفت نفره با برگزاری اردوهای مناسب، برای بازی‌های جهانی بارسلون در آمادگی به سر می‌برد.

آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای بازی‌های جهانی بارسلون

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، امین‌‌الله مانی عصر امروز در آیین برگزاری سومین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشور در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پارس جنوبی با کیفیت بسیار خوبی برگزار شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در ارتباط با کیفیت این اردو افزود: سومین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های جهانی که مردادماه سال‌جاری به میزبانی شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود در عسلویه برپا شد.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی هفت نفره ایران در بازی‌های انتخابی قهرمانی جهان با ترکیبی جدید به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفته نفره گفت: با اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب تیم ملی سعی بر آن است تا با برپایی اردوهای متعدد تیم را برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک 2015 برزیل آماده کنیم.

وی برگزاری این اردوها را برای ارزیابی قدرت بازیکنان و حضور پرقدرت در رقابت‌های بزرگ جهانی بسیار مفید خواند و ابراز داشت: ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره معلولین به گونه‌ای است که باید بر اساس یک طبقه بندی خاص از معلولیت صورت گیرد و این اردو نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در بارسلون اسپانیا دارد.

سرپرست تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان نیز با قدردانی از میزبانی شایسته سازمان منطقه ویژه پارس افزود: این اردو یکی از بهترین اردوهای تیم ملی در نوع خود بوده است.

اردشیر ماهینی بیان کرد: به نمایندگی از مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین از زحمات مهندس نصوری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس برای فراهم آوردن مقدمات این اردو سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول