اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نخستین ورزشگاه چمن مصنوعی فوتبال بهنمیر تخریب شد

به ‌دلیل سهل‌انگاری برخی از مسئولان، نخستین ورزشگاه چمن مصنوعی فوتبال در بهنمیر تخریب شد.

نخستین ورزشگاه چمن مصنوعی فوتبال بهنمیر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، زمین فوتسال چمن مصنوعی بهزاد در شهر بهنمیر که نخستین ورزشگاه چمن مصنوعی بهنمیر،بابلسر،کیاکلا و جویبار بوده و تمام ورزشکاران این مناطق را پوشش می‌داد هفته گذشته به دلیل قلع و قمع تخریب شد.

به دنبال این خبر، مالک  باشگاه چمن مصنوعی بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: دو سال قبل این زمین که به مدت هشت سال بایر رها شده بود از آقای ح.ص خریداری و تصمیم گرفتیم در این مکان، ورزشگاهی دایر کنم.

عبدالله تیرگر با بیان اینکه این ورزشگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500  مترمربع و با زیربنای 850 متر احداث شد،خاطرنشان کرد: برای ساخت این ورزشگاه حدود 2 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کردم.

وی علت تخریب را تغییر کاربری کشاورزی دانست و گفت: این در حالی است که زمین فوق از مدت‌ها قبل بایر بود.

تیرگر در پاسخ به این سئوال که چرا از ابتدا اقدام به دریافت مجوز از جهادکشاورزی نکردید، بیان داشت: در هنگام ساخت این ورزشگاه از بسیاری ادارات از جمله اداره ورزش و جوانان مجوز دریافت کرده و فکر می‌کردم چون ساخت مکان ورزشی است این مجوز کافی است.

وی اضافه کرد: بعد از ساخت و اتمام این ورزشگاه یکی از دوستانم به من گفت باید برای ورزشگاه اقدام به دریافت مجوز و تغییر کاربری کشاورزی کنید.

تیرگر در ادامه خاطرنشان کرد: بر این ‌اساس بلافاصله به اداره جهادکشاورزی بابلسر مراجعه کرده و درخواست مجوز کردم که کارشناس امور اراضی اداره جهادکشاورزی شهرستان بابلسر از من خواست استعلام تمام اداراتی که مجوز تاسیس را از آنها  دریافت کردم در اختیار آنها قرار داده تا مشکلم را در کمیسیون داخلی جهادکشاورزی حل کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که تصمیم گرفتم استعلام دریافتی ادارات را برای رفع مشکل به وجود آمده نزد کارشناس جهادکشاورزی ببرم حکم تخریب دادگاه برایم فرستاده شد و بنده نیز محکوم به دادن 2 میلیون تومان جریمه نقدی شدم.

تیرگر در ادامه با بیان اینکه ورزش می‌تواند نقش بسیار مهمی در سلامت جسمانی و روحانی فرد داشته باشد، گفت: اگر این آگاهی را از ابتدا داشتم هرگز اقدام به ساخت ورزشگاه در این مکان نمی‌کردم و آیا بهتر نبود تمام اداراتی که به آنها مراجعه می‌کردم به من اطلاع می‌دادند که باید چنین مجوزی را دریافت می‌کردم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا جوانان را از معضلات و مشکلاتی که جامعه امروزی با آن روبه‌رو است دور کنیم و در این راستا ساخت اماکن ورزشی بهترین مکان برای جوانان است.

تیرگر بیان داشت: حکم تخریب ورزشگاه بهزاد در حالی صادر شد که روزانه بیش از 60 ورزشکار برای ورزش مراجعه می‌کردند.

به گزارش فارس، عبدالله تیرگر یکی از خیران بنام بخش بهنمیر بوده که زمین 4 هزار متری مرحوم تیرگر بهنمیر را به نیت پدر خود برای ساخت ورزشگاه اهدا کرده است تا کار خیری از وی به جا ماند.

انتهای پیام/86010/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول