اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق حکم قانون

هیئت فوتبال را از ابرقویی‌نژاد می‌گیریم /کفاشیان هیچ اقدامی نکرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طبق حکم قانون طی امروز و فردا هیئت فوتبال را از ابرقویی‌نژاد می‌گیریم.

هیئت فوتبال را از ابرقویی‌نژاد می‌گیریم /کفاشیان هیچ اقدامی نکرد

محمدرضا محمدجواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد حواشی به وجود آمده برای هیئت فوتبال استان اصفهان و برکناری ابرقویی نژاد اظهار کرد: راجع به موضوع هیئت فوتبال تا شنبه پایم را هم در هیئت فوتبال نگذاشته بودم، اما برخی رسانه‌ها کم لطفی کرده و به طور صریح نوشته بودند که من در هیئت حضور پیدا کرده‌ام، اما باید بگویم این موضوع تا شنبه‌ای که گذشت رخ نداده بود و در این روز با مستنداتی که داشتم در هیئت فوتبال حضور پیدا کردم.

وی تصریح کرد: از دی‌ماه سال گذشته بر اساس جلسات و پیگیری‌های اهالی فوتبال نسبت به عملکرد ابرقویی نژاد اعتراض بود که من همکارانم را برای پیگیری این موضوع فعال کردم و 15 مورد از اشکالات روند اجرایی این هیئت و مدیریت آن به دست آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: در نشستی که با همراهی معاون خود و ابرقویی‌نژاد داشتیم این موارد اشکال را به وی تفهیم کردیم و از وی که چندین سال برای هیئت زحمت کشیده بود درخواست کردیم که استعفا بدهد و این اشکالات به واقع فنی بود و مستندات قانونی نیز داشت، اما وی از ما فرصت خواست و قرار شد خبر بدهد.

وی تاکید کرد: اما در کمال تاسف پس از این ماجرا وی رفت و قصد داشت مسائل را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد و ما را به این متهم کند که ما داریم کاری خلاف قانون انجام می‌دهیم و در نهایت مکاتبات وی با استانداری و فدراسیون ما را مجبور به این کرد که آیین نامه حکمیت را پیش بکشیم.

جواهری با بیان اینکه ما نفر جدید را معرفی کردیم اما فدراسیون ابلاغ آن را نزد افزود: آیین نامه می‌گوید در صورتی‌که فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان بر سر انتخاب رئیس هیئت اختلاف داشته باشند حکمیت با معاون وزارت ورزش و جوانان است و ما هم مکاتبات لازم را در این مورد انجام دادیم و سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان طی جلسه‌ای که با حضور کفاشیان، عوامل اجرایی در فدراسیون و مدیرکل دفتر مشترک هیئت‌های ورزشی گذاشتند ما هم مستندات قانونی خود را ارائه دادیم و در نهایت جمع بندی‌ها به این نتیجه رسید که نظر مدیر کل ورزش و جوانان را فدراسیون فوتبال تأمین کند.

وی تصریح کرد: 15 روز از این ماجرا گذشت اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد که در نهایت فکر می‌کنم 10 اردیبهشت این مکاتباتی که انجام گرفته بود هفته گذشته سجادی به عنوان حکم نامه‌ای را به رئیس فدراسیون ارائه داد که در آن نوشته شده بود چون از طریق فدراسیون اقدامی صورت نگرفت رئیس فدراسیون مکلف به برکناری رئیس هیئت فوتبال اصفهان است و نسبت به ابلاغ سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در کمال تاسف کفاشیان هیچ کاری در این زمینه نکرد اضافه کرد: ما هم طبق آیین نامه وظیفه داریم حکم قانونی را همان‌گونه که ابرقویی نژاد گفته قانونی باشد به وی ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: به ابرقویی‌نژاد اخطار دادیم اما وی مقاومت کرد و هنگامی که نفر فرستادیم همکاران ما را از دفترش بیرون و به آنها توهین کرد که در نهایت مجبور شدم روز شنبه خودم ابلاغ را به وی ارائه دهم.

جواهری با بیان اینکه پس از این ماجرا ابرقویی نژاد از طرق مختلف خواستار ماندن بر سرکارش بود گفت: در حال حاضر وظیفه داریم محل هیئت فوتبال را از وی بگیریم و در این کار مراحل قانونی را نیز طی کرده‌ایم و اخطار لازم را به وی داده‌ایم و طی امروز یا فردا هیئت را از ابرقویی نژاد با حکم قانون می‌گیریم.

وی ادامه داد: هیچ قانونی به ما نگفته فضاهای ورزشی را در اختیار وی بگذاریم و از نظر من و حکمی که این تصمیم را گرفته ابرقویی نژاد رئیس هیئت نمی‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: من سرپرست معرفی کرده‌ام و تنها سرپرست است که برای من وجهه قانونی دارد.

وی اظهار کرد: من در جایی تربیت شده‌ام که تمام حرف‌ها و نوشته‌ها قانونی بوده است و من هم قانونی حرف زده و عمل می‌کنم، مدت یک‌ماه است ابرقویی‌نژاد هر تهمتی که خواسته زده و ما هم سکوت کردیم و در این مورد تنها پیگیری قانونی داشتیم و در حال حاضر هم هر فردی که اعتراض دارد حاضریم مستندات را در اختیارش بگذاریم.

جواهری اضافه کرد: از اهالی ورزش و تمام کسانی که به طور واقع دلشان به حال ورزش می‌سوزد بیایند و قضاوت کنند و هرکاری را که این بزرگان به نتیجه رسیدند ما هم همان را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول