اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشن 5 هزار نفری قهرمانی باشگاه ورزشی کاله مازندران

جشن بزرگ پنج هزار نفری قهرمانی تیم والیبال و بسکتبال کاله مازندران در مسابقات مختلف ورزشی در استادیوم شماره دو شهید چمران این شهرستان برگزار شد.

جشن 5 هزار نفری قهرمانی باشگاه ورزشی کاله مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، جشن بزرگ 5 هزار نفری قهرمانی تیم والیبال و بسکتبال کاله مازندران در مسابقات مختلف ورزشی حرفه‌ای کشور سه‌شنبه‌شب در استادیوم شماره دو شهید چمران این شهرستان برگزار شد.

در این جشن بزرگ که با برنامه‌های مختلف و متنوعی همراه بود، شور و نشاط وصف‌‌نشدنی مردم از نکات بارز و زیبای آن بود که همگان همچنان با حرارت و توان بالا نشان دادند همیشه یار و همراه این باشگاه ورزشی هستند.

در ابتدای جشن کاله، قهرمانان بسکتبال این باشگاه که امسال برای دومین سال پیاپی توانستند با افتخارآفرینی خود جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند به همراه بازیکنان، عوامل و کادر فنی مورد تجلیل قرار گرفتند.

قهرمانان والیبال کاله مازندران که سال گذشته با قهرمانی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور راهی مسابقات آسیایی شدند و با کسب رتبه نخست در نهم اردیبهشت‌ماه امسال در بین بلندقامتان والیبال باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده این قاره کهن به رقابت‌های والیبال باشگاه‌های جهان راه پیدا کردند نیز در ادامه تجلیل شدند.

بازیکنان ملی‌پوش کاله مازندران که هم‌اکنون در تمرینات و اردوی تیم ملی به سرمی‌برند نیز با اجازه ولاسکو در این مراسم حضور داشتند و به همراه کادرفنی، بازیکنان، سرمربی، مربیان، بازیکنان کمکی رقابت‌های آسیایی و هواداران شادی‌های‌شان را با مردم قسمت کردند.

عدم حضور مسئولان استانی/حرف موفق‌تر از عمل

از نکات جالب توجه این دیدار اختصاص جایگاهی ویژه برای بانوانی بود که همواره در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال و والیبال همپای مردان از حامیان کاله مازندران به شمار می‌رفتند و به تشویق این تیم می‌پرداختند.

سال گذشته این تیم بخش خصوصی برای دومین بار پیاپی قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را جشن گرفت و جام قهرمانی را بالای سر برد تا بتواند در مسابقات آسیایی که امسال به میزبانی ایران اسلامی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران دنبال شد با کسب عنوان قهرمانی به عنوان کاله جهانی لقب گیرند.

نکته قالب تأمل این جشن قهرمانی حضور تعداد انگشت‌شماری از مسئولان شهری آمل در این مراسم بود؛ البته این مراسم رنگ مسئولان استانی را به خود ندید، مسئولانی که همیشه در حرف‌های ورزشی خود از کاله به عنوان آبروی ورزش مازندران تعبیر می‌کنند، اما در عمل عکس حرف‌های خود را به اثبات رسانده و بار دیگر نشان دادند همانند دیگر حرف‌ها و وعده‌های خود بسیار در سخن‌وری قدرتمند بوده، اما پای عمل که می‌رسد توپ را به زمین دیگری ارسال می‌کنند.

دیگر نکته جالب توجه این دیدار در خیرمقدم مجری صدا و سیما سید محمد حسینی بود که در قدردانی از حضور مسئولان به اشتباه از علی قاسمی عضو شورای شهر آمل به عنوان رئیس این شورا یاد کرد که قاسمی چند روزی است جای خود در ریاست شورای اسلامی این شهر را با رأی دیگر اعضا با محمدحسن روحی معاوضه کرده و روحی هم‌اکنون ریاست شورای اسلامی شهر آمل را برعهده دارد.

به گزارش فارس، کاله مازندران در پنج سال حضور خود در عرصه حرفه‌ای والیبال ایران اسلامی توانست دو عنوان سومی و دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را کسب کند و همچنین عنوان قهرمانی و سومی جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های مردان آسیا و صعود به رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال جهان را نیز به جمع افتخارات خود اضافه کند.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول