اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان خبر داد

تامین آب شرب 130 هزار نفر در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان از تامین آب شرب 130 هزار نفر در استان با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

تامین آب شرب 130 هزار نفر در استان زنجان

مسلم پور‌نصرت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 40 درصد پرداختی‌های مردم به صورت الکترونیکی بوده که این میزان در کشور 70 درصد است.

وی با بیان اینکه در پرداخت الکترونیکی 30 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم، خاطرنشان کرد:‌ ضروری است مردم با پرداخت غیر‌حضوری قبوض خود در این زمینه پیشگام باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیسات آب و فاضلاب در کشور وجود نداشت، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به این مقوله توجه جدی شده است.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهر زنجان از دو طریق مناطق شرق و غرب انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: 34 حلقه چاه آب شهر زنجان را از طریق منطقه شرق استان تامین می‌کند.

پور‌نصرت با اشاره به اینکه 55 درصد آب زنجان از طریق سد تهم تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: آب بهداشتی و سالم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 30 هزار کیلومتر آب وارد شبکه زنجان شده است، افزود: 46 هزار متر مکعب نیز برای راه‌اندازی جهت ورود به شبکه فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه با سیاست‌های دولت 13 هزار اشتراک آب ایجاد شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه ادامه دارد.

وی از افتتاح 9 پروژه با اعتبار 25 میلیارد ریال همزمان با سوم خردادماه در زنجان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

پور‌نصرت با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: با حضور گسترده مردم در انتخابات که کلید حماسه سیاسی محسوب می‌شود همه توطئه‌های دشمنان ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه مردم ایران طی 34 سال گذشته همواره از نظام اسلامی دفاع کرده‌اند، یادآور شد: حمایت‌های بی‌دریغ و سراسر عشق و ارادت ملت به رهبری موجب شده است نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف خوش بدرخشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان صبر، بردباری و شکیبایی همراه با بصیرت را از ویژگی‌های ملت ایران عنوان کرد و گفت: مردم ایران در سال جاری نیز با لبیک به مقام معظم رهبری حماسه دیگری می‌آفرینند.

انتهای پیام/73003/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول