اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همت شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار می‌شود؛

دوره آموزشی مدل‌های تعالی سازمانی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی مدل‌های تعالی سازمانی به همت شرکت گاز استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

دوره آموزشی مدل‌های تعالی سازمانی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، دوره آموزشی آشنایی با مدل‌های تعالی سازمان به مدت 3 روز با حضور تعداد 20 نفر از  رؤسا و مسئولان واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت گاز استان خراسان جنوبی با هدف آشنایی کارکنان با مدل‌های تعالی سازمان و مسیر تعالی در محل سالن اجتماعات شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.
این دوره توسط حسن افتخاری، مدیر عامل شرکت گاز استان برگزار و طی آن به تشریح تاریخچه مدل سرآمدی کسب و کار، مفاهیم و معیارهای بنیادین مدل سرآمدی EFQM، استقرار گام به گام فرآیند خود ارزیابی و بررسی جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی پرداخته شد.
این مدل به عنوان ابزار قوی برای سنجش وضعیت سازمان‌ها در مسیر تعالی و شناسایی نقاط قوت و حوزه‌های قابل بهبود در سازمان‌ها کاربرد داشته و علاوه بر آن با به کارگیری این مدل، ضمن اینکه یک سازمان می‌تواند میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهد، می‌ تواند عملکرد خود را با سایر سازمان‌ها به ویژه با بهترین آنها مقایسه کند.
در پایان این کارگاه نقشه راه تعالی سازمانی (مسیر تعالی) شرکت گاز استان خراسان جنوبی با حضور مدیر عامل و سایر مدیران شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و مقر شدد روسای واحدهای تابعه شرکت ضمن مطالعه مجدد سند چشم انداز و ماموریت تدوین شده برای شرکت گاز استان خراسان جنوبی، نقشه راه پیشنهادی تعالی سازمانی شرکت را به عنوان پروژه پایان دوره ارائه کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی به عنوان ارزیاب جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی سابقه همکاری پنج ساله با دبیرخانه جایزه ملی را در سوابق خود دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول