اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شرکت گاز خراسان جنوبی اعلام شد؛

جزئیات قراردادهای شرکت ملی گاز در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: جزئیات فهرست بهای کالا، تعمیرات، شبکه و انشعابات و قراردادهای خرید کالای شرکت ملی گاز در خراسان جنوبی نهایی و اعلام شد.

جزئیات قراردادهای شرکت ملی گاز در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، نشست هم‌اندیشی کمیته تخصصی پیمانی بازرگانی به مدت 2 روز با حضور رئیس امور کارشناسی شرکت ملی گاز، رؤسا و کارشناسان امور قراردادها و کالای شرکت‌های گاز استانی، شرکت بازرگانی، کارشناسان امور پیمان‌های شرکت مهندسی و توسعه به میزبانی شرکت گاز استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار شد.
رئیس امور کارشناسی شرکت ملی گاز هدف از برگزاری این نشست را بحث و تبادل نظر درباره فهرست بهای کالا، فهرست بهای تعمیرات، شبکه و انشعابات و همچنین قراردادهای خرید کالا عنوان کرد.
علی قائمی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، از کارشناسان خبره مختلف برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل آمد که در روز اول این نشست، کارشناسان با توجه به موضوعات مطرح شده به گروه‌های مختلفی تقسیم و طی دو روز درباره موضوعاتی از جمله فهرست بهای کالا، فهرست بهای تعمیرات، شبکه و انشعابات و همچنین قراردادهای خرید کالا به بحث، بررسی و تبادل نظر پرداختند.
وی افزود: فهرست بهای کالا که قبلا به صورت کتابچه پیشنهادی تهیه شده بود توسط کارشناسان مختلف شرکت‌های گاز استانی، بازرگانی و امور کارشناسی به صورت بند به بند مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم اعمال و به زودی ابلاغ می‌شود.
رئیس امور کارشناسی شرکت ملی گاز تصریح کرد: فهرست بهای تعمیرات، شبکه و انشعابات نیز در 12 فصل شامل جداول مختلف توسط اعضای حاضر در کارگروه مورد کارشناسی و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و این مهم نیز به زودی ابلاغ می‌شود.
قائمی در مورد قرارداد خرید کالا گفت: این امر در کمیته مشترکی که با حضور کارشناسان خبره امور کالا و رؤسای امور قراردادهای شرکت‌های گاز استانی تشکیل شود، بند به بند موضوعات مرتبط با این امر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم انجام شد که نتایج آن به امور تخصصی بازرگانی منعکس می‌شود که پس از بررسی و تایید توسط این امور، برای اخذ مصوبه به مجمع عمومی ارائه می‌شود که امید است پس از اخذ مصوبه مربوطه به کلیه شرکت‌ها گاز ابلاغ شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته شرکت گاز استان خراسان جنوبی نتایج این هم‌اندیشی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به کارگروهی مشارکت و تلاش بی‌وقفه کارشناسان، کلیه موارد مرتبط با موضوعات فهرست بهای کالا، فهرست بهای تعمیرات، شبکه و انشعابات و همچنین قراردادهای خرید کالا مطرح و نتایج مطلوبی به دست آمد که امید است پس از اخذ تاییدیه‌های لازم در آینده نزدیک ابلاغ و اجرایی شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز ضمن حضور در جلسه اختتامیه این نشست به بیان مطالبی در زمینه اهمیت موضوعات کارشناسی در حوزه نفت و گاز و به ویژه در زمینه‌های پیمانی و بازرگانی پرداخت.
حسن افتخاری با اشاره به نقش هدایت، نظارت و حمایتی ستاد شرکت ملی گاز در برابر شرکت‌های گاز استانی از اینکه ستاد شرکت ملی گاز ایران و مدیریت گازرسانی در راستای ایفای این نقش خطیر خود نیز از نقطه نظرات و پیشنهادات شرکت‌های گاز استانی بهره گرفته و استفاده می‌کند تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره بر برخی موانع و اشکالات موجود در نحوه اجرای پروژه‌ها و نیز تعاملات فی مابین پیمانکاران و کارفرمایان یکی از مهم‌ترین دلایل بروز این مشکلات را عدم دقت و یا شفافیت در زمان تنظیم قراردادها دانست که در بازخوردها و گزارشات دریافتی از موضوعات طرح شده در کمیته‌های حل اختلاف پیمان‌های شرکت ملی گاز و وزارت نفت نیز این موضوع کاملا مشخص است.
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به پتانسیل‌های استان خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در آینده نیز میزبان نشست‌ها و جلسات دیگری در سطح شرکت ملی گاز ایران باشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول