اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه نخست سال آینده

مسکن‌های مهر خراسان‌جنوبی گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی از گازرسانی به تمامی واحدهای مسکونی مهر استان تا پایان سال آینده خبر داد.

مسکن‌های مهر خراسان‌جنوبی گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن افتخاری در جمع مردم روستای سیوجان از توابع شهر خوسف با بیان اینکه در دهه فجر عملیات اجرایی گازرسانی به 10 روستای خوسف آغاز می‌شود، اظهار داشت: در سایر شهرستان‌های استان شامل شش روستا در شهرستان سرایان و دو روستا در شهرستان بشرویه عملیات گازرسانی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر گازرسانی شده بهره‌برداری می‌شود، ادامه داد: اولویت اصلی گازرسانی با مسکن مهر است که بخش عمده آن مسکن مهر شهر خوسف است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌‌جنوبی با بیان اینکه در جریان سفر چهارم هیئت دولت به استان مصوب شد که شرکت گاز نسبت به احداث ساختمان عملیاتی و پست امدادی اقدام کند، تصریح کرد: عملیات اجرایی سه ساختمان پست امدادی طی دهه فجر آغاز می‌شود.

افتخاری با اشاره به میزان اعتبارات این سه پست امدادی افزود: بالغ بر 5 میلیارد تومان برای احداث این ساختمان‌ها هزینه می‌شود.

وی همکاری مردم در سرعت بخشیدن به کارها را بسیار مهم دانست و یادآور شد: امید است با همکاری مردم هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول