اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح پروژه‌های 965 میلیارد ریالی شرکت گاز خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت امسال تعداد 17 پروژه با مجموع اعتبار 965 میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.

افتتاح پروژه‌های 965 میلیارد ریالی شرکت گاز خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن افتخاری صبح امروز در پایان برنامه‌های هفته دولت در بخش گاز در جمع کارکنان این شرکت با مقایسه عملکرد دولت‌های مختلف، رویکرد دولت نهم و دهم را بهتر و موثرتر از دولت‌های گذشته در بخش گاز دانست.
وی ادامه داد: توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است که در این راستا گازرسانی به استان خراسان جنوبی و روستاها نمونه‌ای مستند و مستدل بر این ادعا است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به روشن شدن مشعل گاز در روستاهای باغستان علیا، باغستان سفلی و مهرانکوشک شهرستان فردوس اشاره کرد و با بیان خلاصه‌ای از عملکرد گازرسانی به شهرستان فردوس، جمعیت تحت پوشش گاز در شهرهای فردوس و اسلامیه را به ترتیب 98 و 99 درصد و جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز را 30 درصد عنوان کرد.
افتخاری وجود گاز طبیعی و مازاد در استان را یک مزیت و حسن بزرگ خواند و افزود: با توجه به گازدار بودن شهرک صنعتی فردوس، شرکت گاز استان آمادگی لازم برای پذیرش اشتراک در این شهرک را دارد.
وی از مردم استان خواست تا در هنگام مصرف گاز طبیعی ضمن رعایت موارد ایمنی مربوطه، به مصرف بهینه آن نیز توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به تعدادی دیگر از روستاها خبر داد.
افتخاری تاکید کرد: در مجموع تعداد 17 پروژه آماده بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی با مجموع اعتبار حدود 965 میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان در برنامه دولت امسال قرار گرفت.
وی به کلنگ‌زنی ساختمان عملیاتی شرکت گاز در شهر خوسف اشاره کرد و افزود: گازرسانی به خوسف در کمترین زمان انجام شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول