اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

کرمان 1000 فعال روابط عمومی دارد

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: یک هزار مدیر و کارشناس روابط عمومی در بخش‌های دولتی و خصوصی استان کرمان فعال هستند.

کرمان 1000 فعال روابط عمومی دارد

مصطفی سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک 27 اردیبهشت ماه (روز روابط عمومی و ارتباطات) اظهار داشت: 800 مدیر و کارشناس روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی و حدود 200 فعال روابط عمومی در نهادهای خصوصی استان کرمان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها قلب تپنده دستگاه‌های اجرایی و بازوان توانمند مدیران هستند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، روابط عمومی را یک رسالت مهم و خطیر خواند و اذعان داشت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان کرمان در سالی که به تدبیر خردورزانه مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است در راستای تحقق این مهم گام برمی‌دارند، زیرا نقش روابط عمومی‌ها در خلق حماسه سیاسی، امیدآفرین و آگاهی بخش است.

سلطانی از حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های کرمان در میعادگاه‌های نماز جمعه این هفته سراسر استان کرمان خبر داد و اذعان داشت: این حضور تاکیدی بر نقش‌آفرینی این قشر در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اشاره‌ای به روز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دارند، ابراز داشت: این امر در ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالان عرصه روابط عمومی و پیشبرد اهداف آنها مؤثر است.

این مسئول خاطر نشان کرد: گردهمایی بزرگ روابط عمومی‌ها و خبرنگاران استان کرمان در هفته جاری با هدف تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار می‌شود.

سلطانی از صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان،رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد.

انتهای پیام/80019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول