اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

درخشش دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در جشنواره روابط عمومی‌های‎ کشور

در سومین جشنواره معرفی و تقدیر از روابط عمومی‎های دانشگاه‎های منطقه، هشت کشور از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سه حوزه تقدیر شد.

درخشش دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در جشنواره روابط عمومی‌های‎ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سومین جشنواره معرفی و تقدیر از روابط عمومی‎های منطقه هشت کشور با حضور 13 دانشگاه از پنج استان گلستان، مازندران، گیلان، قزوین و سمنان در تالار شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این مراسم معاون مدیرکل روابط ‎عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت حساس کشور با توجه به قرار داشتن در آستانه انتخابات گفت: در این برهه از زمان که در نزدیکی انتخابات قرار داریم، نقش روابط عمومی دستگاه‎ها و به خصوص روابط عموی دانشگاه‎ها بسیار حساس و با اهمیت بیش از پیش است.

اسماعیل بای‎بوردی اظهار داشت: در حال حاضر سیاستمداران و مردم تمام دنیا چشم بر ایران و اتفاقات سیاسی مربوط به انتخابات دارند و کنجکاو هستند که بدانند سرنوشت این انتخابات در ایران چه خواهد شد.

وی ادامه داد: ما روابط عمومی دستگاه‎ها و به خصوص روابط عمومی دانشگاه‎ها به دلیل برخورد و ارتباط تنگاتنگ با قشر دانشگاهی که یکی از اقشار بسیار پراهمیت و تأثیرگذار در عرصه انتخابات است، نقش بسیار ویژه‎ای را در آگاه‎سازی، فرهنگ‎سازی و ایجاد باور و اعتماد عمومی مردم و دانشگاهیان را برعهده داریم.

600 نشست انتخاباتی در دانشگاه‎ها برگزار شده است

معاون مدیرکل روابط ‎عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در طی هفته‎های گذشته که به ایام انتخابات نزدیک می‎شدیم و تا زمان ثبت‎نام رسمی کاندیدای ریاست جمهوری بیش از 600 نشست نامزدهای احتمالی را در سطح دانشگاه‎ها برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی از جامعه دانشگاهی نیز روبه‌رو شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه روسای دانشگاه‎ها و تشکل‎های دانشجویی زمینه حضور کاندیدا را برای بیان افکار و برنامه‎های آنها را در راستای مشارکت دانشگاهیان و خلق حماسه سیاسی را فراهم می‎کنند از روابط عمومی‎ها نیز انتظار می‎رود بیش از پیش در این راه، یاری‌رسان رؤسای دانشگاه‎های خود و تشکل‎های دانشجویی باشند.

جشنواره‎ها بهترین میدان برای ارزیابی عملکرد روابط‎عمومی‎ها است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حاشیه این مراسم در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این همایش و جشنواره با هدف شناخت نقاط ضعف و قوت روابط عمومی دانشگاه‎ها برگزار شده است.

سید کمال میرشمسی افزود: شاید اگر دانشگاهی در قسمت یا قسمت‎های مختلف مقام نیاورد، اما مهم‎ترین دستاورد این جشنواره این است که بهترین میدان و میزان سنجش و محک زدن روابط عمومی دانشگاه است برای اینکه ببیند در کجا ایستاده و چه نقاط ضعف و قوتی دارد.

وی ابراز داشت: با تلاش همکاران خود در حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانستیم در سه بخش نظارت، ارزیابی و اطلاع‌رسانی مقام را کسب کنیم که دریافت این مقام‎ها و تقدیرها مسئولیت ما را دوچندان می‎کند و به ما این را ثابت می‎کند که تأثیرگذاری مناسبی را در این حوزه داریم.

میرشمسی افزود: از سال 1386 تا به امروز توانستیم 27 مقام را کسب کنیم که شاخص‎ترین آن مقام برتر دومین جشنواره کارگزاران مسلمان روابط عمومی دنیا است که کسب این مقام‎ها مسئولیت ما در حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را دوچندان می‎کند.

سه دانشگاه از استان گلستان حائز رتبه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم از حسین یحیی‌زاده، دبیر سابق شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‎ها منطقه هشت کشور تقدیر شد و به جای وی احمد گلچوب‎فیروزچاهی، مدیر دانشگاه نوشیروانی بابل پس از برگزاری انتخابات در این شورا که با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‎های منطقه هشت کشور انجام شد به عنوان دبیر این شورا معرفی شد.

همچنین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در بخش تبلیغات و انتشارات، دانشگاه گنبدکاووس در بخش مراسم و مناسبت‎ها، دانشگاه گیلان در بخش مستندسازی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در بخش روابط عمومی الکترونیک، دانشگاه گلستان در بخش ارتباطات و ایده‎های نوین و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز در سه بخش ارزیابی، نظارت و اطلاع‌رسانی حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول