اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه گلستان:

روابط عمومی‎ها باید طبیب جامعه باشند

رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه روابط عمومی‎ها باید ارتقای کیفیت داشته باشند، گفت: روابط عمومی‎ها باید طبیب جامعه باشند.

روابط عمومی‎ها باید طبیب جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس قربانی بعدازظهر امروز در سومین جشنواره معرفی و تقدیر از روابط عمومی دانشگاه‎های منطقه هشت کشور که در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه روابط عمومی چه در دستگاه‎ها و چه در دانشگاه‎ها از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: مسئولان و کارمندان حوزه روابط عمومی به عنوان بخشی از اصحاب رسانه و کانال تأثیرگذار در جامعه در صورتی که خبری را می‎شنوند و قصد انتشار و یا پرداختن به آن را دارند، باید قبل از اقدام و قضاوت روی آن خبر دقت لازم را داشته باشند و جنبه‎های گوناگون آن را بسنجند.

رئیس دانشگاه گلستان تصریح کرد: روابط عمومی‎ها باید به دنبال ارتقای سطح کیفی باشند و اگر خبری از کانال روابط عمومی منعکس می‎شود، باید غنی و بدون اشکال باشد.

وی افزود: اگر قرار است خبر و یا موضوعی از طریق روابط عمومی به اطلاع عموم جامعه برسد، باید آن خبر جذاب، روحیه‌دهنده و همگراکننده باشد.

قربانی متذکر شد: هر خبر دارای دو بار معنایی و عاطفی است و بار عاطفی یک خبر بسیار مهم و تأثیرگذار است و فعالان حوزه روابط عمومی نیز باید به بار عاطفی یک خبر و مطالبی که منعکس می‎کنند، بیشتر توجه کنند تا از این طریق معرفت و دانش خواننده را بالا ببرند.

وی تأکید کرد: حتی اگر قرار است مطلبی با پیام منفی و ناراحت‌کننده‎ای را به خواننده منتقل کنیم با استفاده بهتر از کلمات آن را با یک بار معنوی و احساسی بیشتر و بهتر انتقال دهیم.

اگر هدف روابط عمومی‎ها طبابت جامعه باشد موفق خواهد بود

رئیس دانشگاه گلستان گفت: اگر هدف روابط عمومی طبابت و درمان درد دستگاه مربوطه خود و درمان جامعه باشد، می‎تواند به موفقیت‎های بسیاری دست پیدا کند و راه رسیدن به هدف خود را با سرعت بیشتری طی کند.

وی در پایان ابراز داشت: روابط عمومی‎ها و تمامی کسانی که در افکار عمومی تأثیرگذار هستند، باید با پرورش و ساخته و پرداختن خبر همانند روتوش کردن یک عکس آن را در اختیار خواننده قرار دهند تا بتوانند ارتباط بهتری را بین مردم و مسئولان و حتی کارمندان مجموعه خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول