اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره روابط عمومی سازمان بیمه سلامت کشور

روابط عمومی بیمه سلامت استان مرکزی رتبه دوم کشور شد

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از کسب رتبه دوم روابط عمومی این اداره کل در جشنواره روابط عمومی سازمان بیمه سلامت کشور خبر داد.

روابط عمومی بیمه سلامت استان مرکزی رتبه دوم کشور شد

محمدرضا جیریایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی تیم ارزیابی کننده روابط عمومی‌ها، این اداره کل موفق شد رتبه دوم کشوری را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: همچنین در ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی استانداری مرکزی در جشنواره روابط عمومی‌های استان، سپهدار نوری‌زاده مسئول روابط عمومی اداره کل این اداره به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

به گفته وی این ارزیابی در 10 شاخص در زمینه مدیریت روابط عمومی، روابط عمومی الکترونیک، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات مردمی، انتشارات، تبلیغات، آرشیو، ابتکارات و خلاقیت، ارتباطات رسانه‌ای و... به عمل آمده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نقش حیاتی در پاسخگویی به اذهان عمومی و شفاف ‌‌سازی افکار جامعه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ایفا می‌کنند، خاطر نشان ساخت: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده به منظور ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با افکار عمومی اقدام کنند، در جامعه کنونی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/87007/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول